کد خبر : 57991
تاریخ انتشار : پنج‌شنبه 24 دسامبر 2015 - 16:30
چاپ خبر دیدگاه‌ها برای هند واردات نفت از ایران را به کمترین میزان ۸ ماه گذشته کاهش داد بسته هستند

هند واردات نفت از ایران را به کمترین میزان ۸ ماه گذشته کاهش داد

هند واردات نفت از ایران را به کمترین میزان ۸ ماه گذشته کاهش داد

به گزارش اهروصال به نقل از فارس به نقل از رویترز،براساس داده‌های به دست آمده از ورود و خروج تانکرها، میزان واردات نفت خام هند از ایران برای چهارمین ماه متوالی کاهش یافت و کمترین میزان ۸ ماه گذشته را تجربه کرد. تحریم غرب علیه برنامه هسته‌ای ایران میزان صادرات نفت این کشور را به

به گزارش اهروصال به نقل از فارس به نقل از رویترز،براساس داده‌های به دست آمده از ورود و خروج تانکرها، میزان واردات نفت خام هند از ایران برای چهارمین ماه متوالی کاهش یافت و کمترین میزان ۸ ماه گذشته را تجربه کرد.

تحریم غرب علیه برنامه هسته‌ای ایران میزان صادرات نفت این کشور را به ۱ تا ۱٫۱ میلیون بشکه در روز محدود کرد و خریدارانی مانند هند خرید خود را به ۲۲۰ هزار بشکه در روز کاهش دادند.

براساس این گزارش، اکنون هند به عنوان چهارمین کشور بزرگ مصرف کننده نفت در جهان به دنبال خرید نفت ارزان از کشورهای آسیا، اقیانوسیه و آمریکای لاتین است.

این گزارش می‌افزاید: براساس آمارها و گزارش تحقیقات نفتی تامسون رویترز میزان واردات امسال هند از ایران  نسبت به مدت مشابه سال گذشته با ۴۵ درصد کاهش به حدود ۱۳۸ هزار و ۱۰۰ بشکه در روز رسیده و در ماه نوامبر نسبت به اکتبر ۲۴ درصد افت کرده است.

براساس این گزارش، واردات کشورهای آسیایی از نفت ایران هم به کمترین میزان ۲ سال گذشته رسیده است.

به گزارش فارس، اخیراً روسیه به دنبال خرید شرکت‌های پتروشیمی و پالایشگاه‌های نفت هند است،‌بسیاری تحلیل می‌کنند در این صورت بخش زیادی از خریدهای نفتی هند از روسیه خواهد بود.

انتهای پیام/

http://fna.ir/JSO2KP

برچسب ها : ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.