کد خبر : 57942
تاریخ انتشار : چهارشنبه 23 دسامبر 2015 - 23:29
چاپ خبر دیدگاه‌ها برای تهدیدهای خارج از مرزها با درایت مرزبانان در حال رصد است/در مرزها‌‌ درگیری عملیاتی نداریم بسته هستند

تهدیدهای خارج از مرزها با درایت مرزبانان در حال رصد است/در مرزها‌‌ درگیری عملیاتی نداریم

تهدیدهای خارج از مرزها با درایت مرزبانان در حال رصد است/در مرزها‌‌ درگیری عملیاتی نداریم

به گزارش اهروصال به نقل از فارس از رشت، فرمانده مرزبانی ناجا عصر امروز در دیدار با محمدعلی نجفی استاندار گیلان اظهار کرد: نظام جمهوری اسلامی ایران نه‌تنها در منطقه بلکه در جهان دارای اقتدار است. سردار قاسم رضایی به امنیت و مدیریت داخلی موجود در کشور اشاره کرد و افزود: امنیت مذکور اقتدار مرزها

به گزارش اهروصال به نقل از فارس از رشت، فرمانده مرزبانی ناجا عصر امروز در دیدار با محمدعلی نجفی استاندار گیلان اظهار کرد: نظام جمهوری اسلامی ایران نه‌تنها در منطقه بلکه در جهان دارای اقتدار است.

سردار قاسم رضایی به امنیت و مدیریت داخلی موجود در کشور اشاره کرد و افزود: امنیت مذکور اقتدار مرزها را افزایش داده است.

وی با بیان اینکه در کشورهای همسایه ایران تهدیدهای آشکار و پنهانی وجود دارد، تصریح کرد: تهدیدهای خارج از مرزها با درایت مرزبانان در حال رصد است.

فرمانده مرزبانی ناجا ارتقای آمادگی عملیاتی، ارتقای تعاملات و کاهش آسیب‌پذیری را سه حوزه مهم در مرزبانی خواند و بیان کرد: اکنون در مرزهای کشور درگیری عملیاتی نداریم و از مرزها مراقبت می‌کنیم.

*مرزبانی مسئول برقراری امنیت پایانه‌هاست

‌رضایی‌ با اشاره به حرکت خوب وزیر کشور در مبارزه با قاچاق اظهار کرد: گیلان یکی از مناطقی محسوب می‌شود که مشکل امنیتی در مزرهای آن وجود ندارد.

وی پایانه مرزی را نقطه تلاقی دو کشور عنوان کرد و افزود: فردا با درخواست استاندار گیلان مبنی بر ارتقای پایانه مرزی از گمرک آستارا بازدید می‌کنیم.

رضایی با بیان اینکه مرزبانی مسئول برقراری کامل امنیت در تمام پایانه‌هاست، تصریح کرد: باید تدابیر اتخاذ کنیم تا پایانه‌ها امنیتی نشوند.

این مسئول، متذکر شد: مرز آستارا ترانزیتی محسوب می‌شود و در آینده رونق خوبی می‌گیرد.

*امنیت مرزهای گیلان به‌خوبی انجام می‌شود

استاندار گیلان نیز در دیدار مذکور گفت: امنیت مطلوب مرزها یکی از خواسته‌های مهم وزیر کشور است و در گیلان به خوبی انجام می‌شود.

محمدعلی نجفی به اهمیت مرزهای زمینی و دریایی گیلان اشاره کرد و افزود: مرزبانان به صورت مقتدرانه حافظان امنیت در مرزهای زمینی و دریایی استان هستند.

وی با اشاره به حجم بالای مناسبات ایران با کشور آذربایجان، بیان کرد: تشکیل کمیسیون مشترک ایران و آذربایجان و سفر هیئت ایرانی به این کشور در ارتقای سطح روابط بسیار تاثیرگذار است.

استاندار گیلان رابطه ایران با جمهوری آذربایجان را در بهترین سطح در مدت ۲۰ سال گذشته خواند و تصریح کرد: توسعه امکانات موجود در مرز آستارا با توجه به مناسبات کنونی حائز اهمیت است.

نجفی وجود امنیت در مرزها را سبب حضور قوی ایران در دیپلماسی دانست و خاطرنشان کرد: حضور قوی نیروهای مسلح و مرزبانان در مرزها سبب اقتدار نظام جمهوری اسلامی ایران شده است.

وی اهمیت افزایش ضریب امنیت مرزها را در برنامه وزارت کشور دانست و یادآور شد: یکی از خواسته‌های وزیر کشور از استانداران مدیریت مطلوب مرزها است و در این زمینه گیلان امن‌ترین مرزها را دارد.

 

به گزارش فارس، در پایان این دیدار ‌با قدردانی از تلاش یوسف مرتضوی فرمانده مرزبانی گیلان، کیاست سپهری به عنوان فرمانده جدید مرزبانی استان معرفی شد.

انتهای پیام/۸۴۰۰۱/ش‌30

http://fna.ir/H1DAR
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.