کد خبر : 57933
تاریخ انتشار : پنج‌شنبه 24 دسامبر 2015 - 10:46
چاپ خبر دیدگاه‌ها برای چهارمین نفر در روز پنجم نام نویسی انتخابات مجلس از حوزه اهرو هریس ثبت‌نام کرد بسته هستند

چهارمین نفر در روز پنجم نام نویسی انتخابات مجلس از حوزه اهرو هریس ثبت‌نام کرد

چهارمین نفر در روز پنجم  نام نویسی انتخابات مجلس از حوزه اهرو هریس ثبت‌نام کرد

به گزارش خبرنگار اهروصال، شمار ثبت‌نام کنندگان در پنجمین روز نام نویسی انتخابات مجلس شورای اسلامی در شهرستان های اهر و هریس به هفده نفر رسید. در ساعات پایانی روز پنجم  نام نویسی انتخابات مجلس شورای اسلامی از حوزه انتخابیه اهر و هریس یک نفر دیگر از نامزدهای این دوره با حضور در ستاد انتخابات

به گزارش خبرنگار اهروصال، شمار ثبت‌نام کنندگان در پنجمین روز نام نویسی انتخابات مجلس شورای اسلامی در شهرستان های اهر و هریس به هفده نفر رسید.

در ساعات پایانی روز پنجم  نام نویسی انتخابات مجلس شورای اسلامی از حوزه انتخابیه اهر و هریس یک نفر دیگر از نامزدهای این دوره با حضور در ستاد انتخابات کشور (وزارت کشور در تهران)  نام‌نویسی کرد.

آخرین آمار ثبت‌نام کنندگان تا پایان روز دوم دیماه ۹۴؛ لیلا اکبرزاده اهری، شهریار ممی خانی، جلال شادمان، علی رضایی، نوروز محمدی، ارسلان کاظم پور، امین بایبوردی، کریم محسنی، جهان زاهدی فر، محمد اسلامی، سروناز غفاری (هریس)، خلیل کریمپور ریحانی، اردشیر مظفری، مالک آزادان (هریس)، علیرضا قرداش خانی، صادق بلندی و صولت همت جو تاکنون برای حضور در انتخابات دهمین دوره مجلس شورای اسلامی از حوزه اهر و هریس ثبت‌نام کرده اند.

داوطلبان نمایندگی مجلس خبرگان و مجلس شورای اسلامی می‌توانند به فرمانداری مرکز حوزه انتخابیه یا وزارت کشور مراجعه و برای نامزدی در انتخابات اسفندماه نام‌نویسی کنند.
هیئت‌های اجرایی پس از پایان مهلت ثبت‌نام ظرف یک دوره زمانی ۱۰ روزه صلاحیت داوطلبان را بر اساس استعلامات مراجع چهارگانه مجلس در قانون انجام می‌دهند.

پس از بررسی صلاحیت داوطلبان در هیات‌های اجرایی، بررسی صلاحیت داوطلبان در هیات‌های نظارت و پس از آن در شورای نگهبان انجام خواهد شد که این روند تا ۵ اسفند ادامه خواهد یافت.

گفتنی است انتخابات پنجمین دوره خبرگان رهبری و دهمین دوره مجلس شورای اسلامی به طور همزمان در هفتم اسفند ماه سال جاری برگزار می‌شود.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.