کد خبر : 57719
تاریخ انتشار : سه‌شنبه 22 دسامبر 2015 - 19:38
چاپ خبر دیدگاه‌ها برای تیم فوتبال رسانه ورزش به جزیره خارک می‌رود بسته هستند

تیم فوتبال رسانه ورزش به جزیره خارک می‌رود

تیم فوتبال رسانه ورزش به جزیره خارک می‌رود

به گزارش اهروصال و به نقل از سایت رسمی تیم فوتبال رسانه ورزش، تیم فوتبال خبرنگاران، عکاسان و گزارشگران ورزشی که وارد نهمین سال فعالیت خود شده و تاکنون دیدارهای نمادین و خیریه پرتعدادی را در شهرهای مختلف برگزار کرده است، صبح روز چهارشنبه راهی جزیره خارک خواهد شد. اعضای این تیم که به دعوت

به گزارش اهروصال و به نقل از سایت رسمی تیم فوتبال رسانه ورزش، تیم فوتبال خبرنگاران، عکاسان و گزارشگران ورزشی که وارد نهمین سال فعالیت خود شده و تاکنون دیدارهای نمادین و خیریه پرتعدادی را در شهرهای مختلف برگزار کرده است، صبح روز چهارشنبه راهی جزیره خارک خواهد شد.

اعضای این تیم که به دعوت اداره ورزش و جوانان، شرکت پایانه‌های نفتی و بخشداری ویژه خارک عازم این جزیره خواهند شد، بلافاصله پس از ورود به خارک راهی گلزار شهدا خواهند شد تا ضمن قرائت فاتحه به مقام شامخ شهدای گمنام ادای احترام کنند.

تیم فوتبال رسانه ورزش قرار است عصر روز چهارشنبه در دیداری نمادین و خیریه به مصاف تیم منتخب خارک بود. این دیدار برای کمک به بیماران کلیوی خارک و در ساعت ۱۵ برگزار خواهد شد و طی آن با همکاری انجمن بیماران کلیوی مراسم گلریزانی به همین مناسبت برگزار خواهد شد.

تیم رسانه ورزش در طول هشت سال فعالیت خود به مناسبت های مختلف دیدارهای نمادین و خیریه را در شهرهای مختلف برگزار کرده است. ضمن اینکه آشنایی با امکانات و تجهیزات ورزشی نقاط مختلف کشور از جمله اهداف دیگر تیم فوتبال خبرنگاران، عکاسان و گزارشگران ورزشی است.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.