کد خبر : 57709
تاریخ انتشار : سه‌شنبه 22 دسامبر 2015 - 19:36
چاپ خبر دیدگاه‌ها برای بنیه تیم فوتبال وحدت الوند تقویت می شود/ جدایی ۴ بازیکن بسته هستند

بنیه تیم فوتبال وحدت الوند تقویت می شود/ جدایی ۴ بازیکن

بنیه تیم فوتبال وحدت الوند تقویت می شود/ جدایی ۴ بازیکن

به گزارش اهروصال وحید قره‌باغی در گفتگو با خبرنگار مهر با به اشاره جدایی ۴ بازیکن در نیم‌فصل از تیم فوتبال وحدت الوند همدان اظهار داشت: جدایی ۴ بازیکن به نام‌های حجت‌الله للری، اشکان دریس زاده، رضا شیرزاد و میلاد جهانگیری از تیم فوتبال وحدت الوند همدان قطعی شده است. وی افزود: دلیل جدایی این

به گزارش اهروصال وحید قره‌باغی در گفتگو با خبرنگار مهر با به اشاره جدایی ۴ بازیکن در نیم‌فصل از تیم فوتبال وحدت الوند همدان اظهار داشت: جدایی ۴ بازیکن به نام‌های حجت‌الله للری، اشکان دریس زاده، رضا شیرزاد و میلاد جهانگیری از تیم فوتبال وحدت الوند همدان قطعی شده است.

وی افزود: دلیل جدایی این بازیکنان مصدومیت و نارضایت کادر فنی از آنها بوده است.

مدیرعامل تیم فوتبال وحدت الوند همدان با اشاره به استعفای فرشید گل محمدی از سمت سرپرستی تیم فوتبال وحدت الوند همدان گفت: مشغله کاری تنها دلیل استعفای گل محمدی از سرپرستی تیم فوتبال وحدت الوند همدان بوده است.

قره‌باغی عنوان کرد: بنا بر تصمیم هیئت‌مدیره تیم فوتبال وحدت الوند همدان از بین گزینه‌های مطرح‌شده جلال مرتضایی به‌عنوان سرپرست جدید تیم فوتبال الوند همدان انتخاب شد.

وی بابیان اینکه به دنبال تقویت تیم فوتبال وحدت الوند همدان برای نیم‌فصل دوم هستیم، بیان کرد: نقاط ضعفی که در نیم‌فصل اول داشتیم در تعطیلات پیش رو با جذب بازیکنانی که مدنظر کادر فنی است پوشش خواهیم داد.

مدیرعامل تیم فوتبال وحدت الوند همدان یادآور شد: تا پایان هفته در پست‌هایی که نیاز به جذب بازیکن داریم با صلاحدید کادر فنی با بازیکنان جدید قرارداد امضا خواهیم کرد.

قره‌باغی بابیان اینکه اولویت تیم فوتبال الوند همدان استفاده از پتانسیل بومی استان همدان است، گفت: نام تیم فوتبال وحدت الوند در استان همدان به معنای استفاده از پتانسیل بومی این استان است و این نام نشان بومی‌گرایی در فوتبال همدان است.

وی عنوان کرد: در این فصل ۱۰۰درصد کادر فنی شامل سرمربی، مربی، دستیار، سرپرست، پزشکیار، تدارکات گروه و ۷۰ درصد بازیکنان از بومی‌های همدان هستند تا شعار بومی‌گرایی الوند محقق شود.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.