کد خبر : 57693
تاریخ انتشار : سه‌شنبه 22 دسامبر 2015 - 19:32
چاپ خبر دیدگاه‌ها برای سَر تر از تراکتورسازی بودیم/ دنبال کسب سهمیه آسیا هستیم بسته هستند

سَر تر از تراکتورسازی بودیم/ دنبال کسب سهمیه آسیا هستیم

سَر تر از تراکتورسازی بودیم/ دنبال کسب سهمیه آسیا هستیم

به گزارش اهروصال به نقل از مهر، پرویز مظلومی بعداز ظهر سه شنبه در نشست خبری بعد از دیدار دو تیم استقلال تهران با تراکتورسازی تبریز به خبرنگاران گفت: بازی خیلی درگیرانه و فیزیکی بود که خیلی خوشحالم توانستیم پیروز شویم و به فینال مسابقات برسیم که جا دارد این پیروزی را تقدیم آثای پورحیدری

به گزارش اهروصال به نقل از مهر، پرویز مظلومی بعداز ظهر سه شنبه در نشست خبری بعد از دیدار دو تیم استقلال تهران با تراکتورسازی تبریز به خبرنگاران گفت: بازی خیلی درگیرانه و فیزیکی بود که خیلی خوشحالم توانستیم پیروز شویم و به فینال مسابقات برسیم که جا دارد این پیروزی را تقدیم آثای پورحیدری کنم.

وی سپس با تمجید علمکرد بازیکنان تیمش گفت: برنامه ای که به باشگاه دادم هدف کسب سهمیه بود و الان هم دنبال کسب سهمیه آسیا هستیم ولی به هرحال برای قهرمانی در لیگ و جام حذفی تلاش می کنیم.

مظلومی سپس با بیان اینکه چند بازیکن سرباز را می خواهیم، افزود: اگر بختیار سربازی اش تمام شده باشد با آغوش باز می پذیریم و از او استقبال می کنیم البته اگر امروز این حرف را می زنم چون فصل نقل و انتقالات آغاز شده است.

سرمربی تیم فوتبال استقلال با اشاره به بازیکنان جوان تیمش اظهار داشت: جوانان خوبی در استقلال داریم که آینده های این تیم هستند و اول فصل هم روی جوانگرایی بازیکنان متمرکز شدیم و توانستیم با همین جوانان نتایج خوبی بگیریم، بدون شک همچنان هدف ما جوانگرایی در استقلال خواهد بود.

دو تیم فوتبال تراکتورسازی تبریز و استقلال تهران از مرحله نیمه نهایی جام حذفی فوتبال امروز ساعت ۱۴:۳۰ در ورزشگاه یادگار امام(ره) شهر تبریز به مصاف هم رفتند که این بازی با نتیجه دو بر یک به نفع شاگردان مظلومی تمام شد تا استقلال به فینال جام حذفی صعود کند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.