کد خبر : 57669
تاریخ انتشار : سه‌شنبه 22 دسامبر 2015 - 15:47
چاپ خبر دیدگاه‌ها برای حضور ۸ هزار نفری تماشاگران/ قلعه نویی همچنان تشویق نمی شود بسته هستند

حضور ۸ هزار نفری تماشاگران/ قلعه نویی همچنان تشویق نمی شود

حضور ۸ هزار نفری تماشاگران/ قلعه نویی همچنان تشویق نمی شود

به گزارش اهروصال به نقل از مهر، دو تیم فوتبال تراکتورسازی تبریز و استقلال تهران از مرحله نیمه نهایی جام حذفی فوتبال امروز ساعت ۱۴:۳۰ در ورزشگاه یادگار امام(ره) شهر تبریز به مصاف هم می روند که از دقایقی قبل بازیکنان دو تیم وارد زمین شده و مشغول گرم کردن خود هستند. هوای تبریز سرد

به گزارش اهروصال به نقل از مهر، دو تیم فوتبال تراکتورسازی تبریز و استقلال تهران از مرحله نیمه نهایی جام حذفی فوتبال امروز ساعت ۱۴:۳۰ در ورزشگاه یادگار امام(ره) شهر تبریز به مصاف هم می روند که از دقایقی قبل بازیکنان دو تیم وارد زمین شده و مشغول گرم کردن خود هستند.

هوای تبریز سرد است و بیشتر هواداران با خود پتو به ورزشگاه آورده اند. تک تک بازیکنان تراکتورسازی از طرف هواداران این تیم تشویق می شوند ولی هنوز خبری از آشتی بین هواداران تبریزی و قلعه نویی سرمربی تراکتورسازی نیست چراکه قلعه نویی نه تشویق می شود و نه توهین.

جایگاه طرفداران پرشور و دو آتیشه تراکتورسازی که پشت نیمکت تراکتورسازی است از ساعت ۱۲:۳۰ که درهای ورزشگاه باز شد، در عرض چند دقیقه پر شد.

کاورهای زمین چمن ساعت ۱۲ جمع شد تا آماده حضور بازیکنان باشد. خط کشی های زمین چمن ورزشگاه یادگار امام تبریز توسط عوامل اجرایی پررنگ تر شد. هم اکنون آهنگ های تراکتورسازی در ورزشگاه درحال پخش است.

هوا به شدت سرد است و باد تقریبا سردی هم درحال وزیدن است.

ترافیک سنگینی در مقابل درهای ورودی ورزشگاه حاکم است و بازرسی و ورود تماشاگران به کندی صورت می گیرد. به نظر می رسد تا آغاز بازی چیزی در حدود ۲۰ هزار نفر در ورزشگاه حاضر باشند.

عکس یادگاری تیم داوری نیز از دیگر حواشی این مسابقه قبل از شروع بازی است. حسین زرگر قضاوت این بازی را برعهده خواهد داشت. در این بازی محمدرضا ابوالفضلی و سعید علی نژادیان نیز به ‌عنوان کمک‌ ها وی را در قضاوت این دیدار همراهی می ‌کنند. حمید حاج ملک نیز داور چهارم بازی است و مسعود مرادی نیز ناظر داوری این دیدار مهم و حساس است.

اخباری و رحمتی قبل از سایر بازیکنان وارد زمین شده و مشغول گرم کردن خود شدند و اخباری سنگبربان تراکتوری ها هم به شدت مورد حمایت هواداران قرار گرفت

پرویز مظلومی سرمربی آبی پوشان پایتخت برای این دیدار از مهدی رحمتی درون دروازه تیمش استفاده می کند و هرایر مگویان، حنیف عمران‌زاده، میلاد فخرالدینی، میثم مجیدی، خسرو حیدری، روزبه چشمی، امید ابراهیمی، سجاد شهباززاده، جابر انصاری و فرشید اسماعیلی دیگر نفرات تیم استقلال در این بازی هستند.

و اما در آن سوی میدان امیر قلعه نویی ترکیب تیم تراکتورسازی را به این صورت چیده است که محمدرضا اخباری همچون بازی های گذشته در درون دروازه سرخ پوشان تبریز قرار می گیرد و محمد ایرانپوریان، خالد شفیعی، کارلوس کاردوسو، سروش رفیعی، سعید آقایی، سینا عشوری، بختیار رحمانی، شاهین ثاقبی، شجاع خلیل زاده و آگوستو سزار سایر بازیکنان تراکتورسازی در این بازی هستند.

پیروز این بازی به فینال جام حذفی صعود می کند و حریف ذوب اهن اصفهان در مرحله فینال می شود.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.