کد خبر : 57641
تاریخ انتشار : سه‌شنبه 22 دسامبر 2015 - 10:06
چاپ خبر دیدگاه‌ها برای آغاز ششمین روز نام‌نویسی داوطلبان مجلس خبرگان و چهارمین روز نام‌نویسی داوطلبان مجلس شورای اسلامی بسته هستند

آغاز ششمین روز نام‌نویسی داوطلبان مجلس خبرگان و چهارمین روز نام‌نویسی داوطلبان مجلس شورای اسلامی

آغاز ششمین روز نام‌نویسی داوطلبان مجلس خبرگان و چهارمین روز نام‌نویسی داوطلبان مجلس شورای اسلامی

به گزارش اهروصال به نقل از فارس، ششمین روز ثبت‌نام داوطلبان مجلس خبرگان و چهارمین روز ثبت نام داوطلبان مجلس به طور همزمان در وزارت کشور و فرمانداری‌های مراکز استان‌ها پایان یافت. ثبت‌نام از داوطلبان انتخابات مجلس خبرگان تا ۲ دی و داوطلبان نمایندگی مجلس شورای اسلامی نیز تا ۴ دی ادامه خواهد داشت. داوطلبان

به گزارش اهروصال به نقل از فارس، ششمین روز ثبت‌نام داوطلبان مجلس خبرگان و چهارمین روز ثبت نام داوطلبان مجلس به طور همزمان در وزارت کشور و فرمانداری‌های مراکز استان‌ها پایان یافت.

ثبت‌نام از داوطلبان انتخابات مجلس خبرگان تا ۲ دی و داوطلبان نمایندگی مجلس شورای اسلامی نیز تا ۴ دی ادامه خواهد داشت.

داوطلبان نمایندگی مجلس خبرگان و مجلس شورای اسلامی می‌توانند به فرمانداری مرکز حوزه انتخابیه یا وزارت کشور مراجعه و برای نامزدی در انتخابات اسفندماه نام‌نویسی کنند.

هیئت‌های اجرایی پس از پایان مهلت ثبت‌نام ظرف یک دوره زمانی ۱۰ روزه صلاحیت داوطلبان را بر اساس استعلامات مراجع چهارگانه مجلس در قانون انجام می‌دهند.

پس از بررسی صلاحیت داوطلبان در هیات‌های اجرایی، بررسی صلاحیت داوطلبان در هیات‌های نظارت و پس از آن در شورای نگهبان انجام خواهد شد که این روند تا ۵ اسفند ادامه خواهد یافت.

تعداد نمایندگان مجلس خبرگان ۸۸ نفر و تعداد نمایندگان مجلس ۲۹۰ نفر است.

گفتنی است انتخابات پنجمین دوره خبرگان رهبری و دهمین دوره مجلس شورای اسلامی به طور همزمان در هفتم اسفند ماه سال جاری برگزار می‌شود.

دراین بسته خبری به طور روزانه از اخبار لحظه به لحظه ثبت نام نامزدهای انتخابات پنجمین دوره مجلس خبرگان رهبری و دهمین دوره مجلس شورای اسلامی مطلع خواهید شد.

این خبر درحال به روز رسانی است…

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.