کد خبر : 57343
تاریخ انتشار : یکشنبه 20 دسامبر 2015 - 21:46
چاپ خبر دیدگاه‌ها برای سرمربی ذوب‌آهن به زودی لیست بازیکنان مد نظر خود را ارائه می‌کند بسته هستند

سرمربی ذوب‌آهن به زودی لیست بازیکنان مد نظر خود را ارائه می‌کند

سرمربی ذوب‌آهن به زودی لیست بازیکنان مد نظر خود را ارائه می‌کند

معاون باشگاه ذوب‌آهن اصفهان گفت: سرمربی ذوب‌آهن به زودی لیست بازیکنان مد نظر خود را ارائه می‌کند و نفرات جدید با نظر مستقیم یحیی گل‌محمدی، جذب می‌شوند. به گزارش اهروصال احمد فقیهی در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به شرایط تیم ذوب‌آهن و شکست روز جمعه این تیم مقابل استقلال خوزستان اظهار داشت: به نظر من تیم

معاون باشگاه ذوب‌آهن اصفهان گفت: سرمربی ذوب‌آهن به زودی لیست بازیکنان مد نظر خود را ارائه می‌کند و نفرات جدید با نظر مستقیم یحیی گل‌محمدی، جذب می‌شوند.

به گزارش اهروصال احمد فقیهی در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به شرایط تیم ذوب‌آهن و شکست روز جمعه این تیم مقابل استقلال خوزستان اظهار داشت: به نظر من تیم ما روز جمعه فوتبال خوبی از خود ارائه کرد اما توپ‌هایمان در این مسابقه وارد دروازه نشد؛ شرایط فنی ما در این مسابقه خوب بود اما به هر حال روز جمعه، روز ما نبود و روز گلر تیم استقلال خوزستان بود.

وی افزود: به عبدالله ویسی تبریک می‌گویم زیرا تیم بسیار خوبی دور خود جمع کرده و با بازیکنان کم‌نام و نشان خود، ثابت کرد که اسم نیست که در زمین بازی می‌کند.

معاون باشگاه ذوب‌آهن اصفهان ادامه داد: به هر حال تیم ما موقعیت‌های خاص خودش را در این مسابقه داشت اما در امر گلزنی موفق نبودیم و آنها در تک موقعیت، به گل رسیده و نتیجه گرفتند.

وی یادآور شد: بدون شک در بازی‌های بعدی شرایط ما بهتر می‌شود و با بهبود شرایط خود در نیم‌فصل دوم، به دنبال قهرمانی خواهیم بود.

فقیهی پیرامون وضعیت جذب بازیکنان جدید در ترکیب ذوب‌آهن گفت: سرمربی تیم در جلسه با مسئولان باشگاه ذوب‌آهن شرایط مورد نظر را به باشگاه اعلام کرده و ما در این زمینه اقدامات لازم را انجام خواهیم داد.

وی اضافه کرد: سرمربی نفرات مورد نیاز خود را به باشگاه معرفی کند وپس از آن نسبت به جذب این بازیکنان از سوی مدیران باشگاه، اقدامات لازم صورت گیرد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.