کد خبر : 57304
تاریخ انتشار : یکشنبه 20 دسامبر 2015 - 18:18
چاپ خبر دیدگاه‌ها برای تدارک ارتش سوریه برای بازپس‌گیری شهرک مهم «مهین»‌ در حمص بسته هستند

تدارک ارتش سوریه برای بازپس‌گیری شهرک مهم «مهین»‌ در حمص

تدارک ارتش سوریه برای بازپس‌گیری شهرک مهم «مهین»‌ در حمص

به گزارش اهروصال به نقل از فارس، پس از اینکه عناصر داعش بارها تلاش کردند که به منطقه «صدد» در استان حمص ‌برسند ارتش سوریه بار دیگر در اطراف این منطقه مستقر شده است.  داعشی‌ها چندی پیش مجددا شهرک «مهین» واقع در جنوب غرب استان حمص ‌را تصرف کردند و اکنون در تلاشند تا به

به گزارش اهروصال به نقل از فارس، پس از اینکه عناصر داعش بارها تلاش کردند که به منطقه «صدد» در استان حمص ‌برسند ارتش سوریه بار دیگر در اطراف این منطقه مستقر شده است.

 داعشی‌ها چندی پیش مجددا شهرک «مهین» واقع در جنوب غرب استان حمص ‌را تصرف کردند و اکنون در تلاشند تا به منطقه صدد نزدیک شوند و بدین ترتیب فاصله خود را با راه بین‌المللی «حلب» به «دمشق» کم کنند.

شبکه خبری «المیادین» گزارش داد، ساکنان منطقه صدد عزم خود را جزم کرده‌اند که با کمک ارتش سوریه در برابر عناصر داعش ایستادگی کنند.

«نواف الملحم» دبیر کل حزب «الشعب» سوریه و نماینده عشایر این کشور در این باره تأکید کرد که ساکنان منطقه صدد تجهیز تسلیحاتی شده‌اند و در حال حاضر آماده ایستادگی در برابر هر گونه حمله احتمالی و دفع آن هستند.

المیادین همچنین گزارش داد که ارتش سوریه در حال آماده شدن برای پاتک به عناصر داعش برای بازپسگیری شهرک مهین است تا بدین ترتیب تروریست‌های داعش را به سوی «تدمر»‌ و «قریتین» عقب براند.

این در حالی است که بلندی‌های «حزم»‌ که مشرف بر مهین است و کنترل آن در دست ارتش است می‌تواند عامل مهم و سرنوشت‌سازی در این نبرد باشد. به هر حال ارتش سوریه بار دیگر نیروهای خود را در صدد مستقر و خطوط دفاعی خود را مستحکم کرده است تا مانع از ورود عناصر داعش به آن شود. عناصر داعش نیز از زمانی که مهین را اشغال کرده‌اند دائما به صدد حمله می‌کنند ولی تا کنون موفق به اشغال آن نشده‌اند.

انتهای پیام/م

http://fna.ir/6ZFO9C
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.