کد خبر : 57183
تاریخ انتشار : شنبه 19 دسامبر 2015 - 22:35
چاپ خبر دیدگاه‌ها برای امت اسلامی در مقابل حادثه «زاریا» ساکت ننشیند بسته هستند

امت اسلامی در مقابل حادثه «زاریا» ساکت ننشیند

امت اسلامی در مقابل حادثه «زاریا» ساکت ننشیند

به گزارش اهروصال به نقل از فارس، در بیانیه مجمع تقریب آمده است: باردیگر دست‌های پنهان، فاجعه‌ای دیگر از فجایع طایفه‌گرایی و تعصبات را در جهان اسلام به وجود آورد و این بار نیجریه را مورد هدف خود قرار داد. این بیانیه می‌افزاید: نیجریه شاهد نسل کشی، تعرض به مقدسات و تجاوز به علمایی چون

به گزارش اهروصال به نقل از فارس، در بیانیه مجمع تقریب آمده است: باردیگر دست‌های پنهان، فاجعه‌ای دیگر از فجایع طایفه‌گرایی و تعصبات را در جهان اسلام به وجود آورد و این بار نیجریه را مورد هدف خود قرار داد.

این بیانیه می‌افزاید: نیجریه شاهد نسل کشی، تعرض به مقدسات و تجاوز به علمایی چون شیخ ابراهیم زکزاکی است که عمر خویش را در دعوت به الله و هدایت امت اسلامی بر طریق رسول الله(ص) و اهل بیت(ع) سپری کرده است.

در ادامه بیانیه تأکید شده است: بدون شک صهیونیسم جهانی و همدستان آن در کشورهای منطقه، در پشت پرده این حوادث دردناک و تأسف بار قرار دارند؛ ما همچنین یقین داریم که این گونه جنایت‌های پست، امت اسلامی را از ادامه راه وحدت و عزت و کرامت باز نمی‌دارد.

در پایان این بیانیه آمده است: مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی این اقدام جنایتکارانه را محکوم کرده و از حکومت نیجریه می‌خواهد تحقیقی دقیق در این مسئله انجام دهد و دست‌های پشت پرده را نمایان سازد؛ همچنین از امت اسلامی می‌خواهیم این جنایت را محکوم کنند و مراتب ناخرسندی و مخالفت خود را با آن ابراز دارند.

انتهای پیام/

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.