کد خبر : 57169
تاریخ انتشار : شنبه 19 دسامبر 2015 - 22:32
چاپ خبر دیدگاه‌ها برای گزارش العربیه از شکست مذاکرات یمن تکذیب شد بسته هستند

گزارش العربیه از شکست مذاکرات یمن تکذیب شد

گزارش العربیه از شکست مذاکرات یمن تکذیب شد

به گزارش اهروصال به نقل از فارس به بی‌ین سوئیس لحظاتی پیش گزارش داد که برخی منابع آگاه،اخبار العربیه درباره شکست مذاکرات را تکذیب کردند. العربیه دقایقی قبل گفته بود که مذاکرات صلح یمن به خاطر عدم توافق بر سر مبادله زندانیان با شکست مواجه شده است. این منبع آگاه ضمن تاکید بر اینکه نتایج

به گزارش اهروصال به نقل از فارس به بی‌ین سوئیس لحظاتی پیش گزارش داد که برخی منابع آگاه،اخبار العربیه درباره شکست مذاکرات را تکذیب کردند.

العربیه دقایقی قبل گفته بود که مذاکرات صلح یمن به خاطر عدم توافق بر سر مبادله زندانیان با شکست مواجه شده است.

این منبع آگاه ضمن تاکید بر اینکه نتایج خوبی از مذاکرات حاصل شده است گفت که ادامه نشست‌ها بعدازظهر امروز ساعت ۱۵ به وقت ژنو در خصوص مسایل مهم ادامه دارد.

البته پیش از این برخی منابع گزارش کرده بودند که هیأت وابسته به ریاض نشست را ترک کرده است زیرا گزارش ها حکایت از آن دارد که هیأت نزدیک به هادی از سوی عربستان و سفیر آمریکا مورد انتقاد قرار گرفته زیرا نتوانسته مأموریت خود را آن گونه که لازم بوده به سرانجام برساند و مطالبات ریاض و واشنگتن را عملی کند.

احتمال شکست مذاکرات وجود دارد و در صورتیکه این مذاکرات به شکست بیانجامد دلیل اصلی آن کارشکنی های هیأت ریاض است و به همین دلیل رسانه های وابسته به ریاض از روز آغاز مذاکرات تمامی تلاش خود را به کار گرفته تا علیه تیم هیأت سیاسی یمن (انصارالله) جوسازی کنند و شکست احتمالی را به گردن تیم انصارالله بیاندازند.

آخرین گزارشات از مذاکرات یمن حکایت از آن دارد که قرار است در جلسه بعدازظهر، «محمد عبدالسلام» و «عارف الزوکا» از هیأت میهنی یمن و «عبدالملک المخلافی» و «احمد بن دغر» از هیأت ریاض در حضور «اسماعیل ولد شیخ» با یکدیگر نشستی برگزار کنند که در آن پیشنهاداتی را به بحث بگذارند که بتوان آن پیشنهادات را اجرایی و عملی کرد.

انتهای پیام/

http://fna.ir/7JAR0Y

برچسب ها : ، ، ، ، ، ، ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.