کد خبر : 57070
تاریخ انتشار : شنبه 19 دسامبر 2015 - 8:24
چاپ خبر دیدگاه‌ها برای ده‌ها عضو ائتلاف سعودی در پاسخ موشکی نیروهای یمنی کشته شدند/یک فرمانده ارشد ارتش عربستان به شدت زخمی شد بسته هستند

ده‌ها عضو ائتلاف سعودی در پاسخ موشکی نیروهای یمنی کشته شدند/یک فرمانده ارشد ارتش عربستان به شدت زخمی شد

ده‌ها عضو ائتلاف سعودی در پاسخ موشکی نیروهای یمنی کشته شدند/یک فرمانده ارشد ارتش عربستان به شدت زخمی شد

به گزارش اهروصال به نقل از فارس، منابع یمنی بامداد روز جمعه گزارش دادند که پاسخ موشکی نیروهای مردمی یمن به موارد مکرر نقض آتش‌بس توسط ارتش عربستان، به کشته شدن ده‌ها عضو ائتلاف سعودی در جنوب یمن منجر شده است. پایگاه «المصدر» شمار تلفات ائتلاف سعودی و نیروهای وابسته به عبد ربه منصور هادی

به گزارش اهروصال به نقل از فارس، منابع یمنی بامداد روز جمعه گزارش دادند که پاسخ موشکی نیروهای مردمی یمن به موارد مکرر نقض آتش‌بس توسط ارتش عربستان، به کشته شدن ده‌ها عضو ائتلاف سعودی در جنوب یمن منجر شده است.

پایگاه «المصدر» شمار تلفات ائتلاف سعودی و نیروهای وابسته به عبد ربه منصور هادی رئیس‌جمهور مستعفی را بیش از ۹۰ نفر اعلام کرده و نوشته است که این حمله با یک فروند موشک «توچکا» انجام شده و یک اردوگاه نظامیان ائتلاف سعودی در استان «مارب» واقع را هدف قرار داده است. 

گفته می‌شود که در این حمله، ۲ بالگرد آپاچی و یک انبار مهمات نیز به طور کامل نابود شده است. 

سایت «یمن پست» نیز نوشته است که این پایگاه متعلق به نیروهای سعودی و اماراتی بوده و بسیاری از کشته‌ها، نظامیان خارجی هستند.

بنا بر این گزارش، «مسفر المقرن» از فرماندهان ارشد ارتش عربستان سعودی در این حمله به شدت مجروح شده و شماری از محافظین وی کشته شده‌اند. 

برخی منابع شمار تلفات را بیشتر و تا ۱۲۰ نفر اعلام کرده‌اند.

انتهای پیام/ق

http://fna.ir/378KGD
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.