کد خبر : 56916
تاریخ انتشار : پنج‌شنبه 17 دسامبر 2015 - 23:06
چاپ خبر دیدگاه‌ها برای آغاز کار قاضی مسلمان سیاه پوست آمریکا با سوگند به قرآن + فیلم و تصاویر بسته هستند

آغاز کار قاضی مسلمان سیاه پوست آمریکا با سوگند به قرآن + فیلم و تصاویر

آغاز کار قاضی مسلمان سیاه پوست آمریکا با سوگند به قرآن + فیلم و تصاویر

به گزارش اهروصال به نقل از فارس، «کارولین واکر دیالو»  قاضی زن مسلمان سیاه پوست آمریکایی در اقدامی جالب توجه با سوگند خوردن به قرآن مجید حرفه خویش را آغاز کرد. به نوشته روزنامه «نیویورک دیلی نیوز» کارولین واکر دیالو که ماه گذشته عنوان قاضی دادگاه مدنی منطقه ۷ بروکلین در نیویورک انتخاب شد از

به گزارش اهروصال به نقل از فارس، «کارولین واکر دیالو»  قاضی زن مسلمان سیاه پوست آمریکایی در اقدامی جالب توجه با سوگند خوردن به قرآن مجید حرفه خویش را آغاز کرد.

به نوشته روزنامه «نیویورک دیلی نیوز» کارولین واکر دیالو که ماه گذشته عنوان قاضی دادگاه مدنی منطقه ۷ بروکلین در نیویورک انتخاب شد از امروز (پنجشنبه) در حالی کار خود را آغازکرد که با استفاده از قرآن ، کتاب مسلمان تعهد خود به این حرفه را شروع کرد.

بر اساس این گزارش، این مراسم بعد از سوگند یاد کردن خانم دیالو به قرآن کریم تا حدودی جنجالی شده است  زیرا بعد از این‌که شرکت کنندگان در مراسم سوگند خانم دیالو مبادرت به انتشار فیلم ویدیویی این مراسم در رسانه‌های اجتمعای نمودند واکنش‌ها نسبت به این رویداد شدت گرفته و حال حامیان او نگران امنیت دیالو هستند.

واکر دیالو در وبلاگ خود در این زمینه نوشت: «ستایش‌ها مخصوص خداوند بلند مرتبه است. خاضعانه از این‌که مسئولیت برقراری عدالت به من سپرده شد سپاسگزاری می‌کنم.»

 

انتهای پیام/

 

 

http://fna.ir/2CEN1
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.