کد خبر : 56854
تاریخ انتشار : پنج‌شنبه 17 دسامبر 2015 - 9:29
چاپ خبر دیدگاه‌ها برای ژنرال ارتش روسیه: سپر دفاعی آمریکا توان مقابله با موشک‌های قاره‌پیمای روسیه را ندارد بسته هستند

ژنرال ارتش روسیه: سپر دفاعی آمریکا توان مقابله با موشک‌های قاره‌پیمای روسیه را ندارد

ژنرال ارتش روسیه: سپر دفاعی آمریکا توان مقابله با موشک‌های قاره‌پیمای روسیه را ندارد

به گزارش اهروصال به نقل از فارس، فرمانده نیروی راهبردی موشکی ارتش روسیه به‌تازگی اعلام کرده است سپر دفاع موشکی آمریکا در برابر قدرت موشک‌های قاره‌پیمای روسیه ناتوان است. به گزارش راشاتودی،‌ ژنرال «سرگئی کاراکایف» امروز (چهارشنبه) در جمع خبرنگاران از نتایج تجزیه‌و‌تحلیل کارشناسان نظامی این کشور درخصوص ضعف سپر دفاعی آمریکا برای مقابله با

به گزارش اهروصال به نقل از فارس، فرمانده نیروی راهبردی موشکی ارتش روسیه به‌تازگی اعلام کرده است سپر دفاع موشکی آمریکا در برابر قدرت موشک‌های قاره‌پیمای روسیه ناتوان است.

به گزارش راشاتودی،‌ ژنرال «سرگئی کاراکایف» امروز (چهارشنبه) در جمع خبرنگاران از نتایج تجزیه‌و‌تحلیل کارشناسان نظامی این کشور درخصوص ضعف سپر دفاعی آمریکا برای مقابله با سه‌گانه هسته‌ای روسیه خبر داد.

به گفته کاراکایف؛ نه قدرت آتش بالقوه و نه ظرفیت محاسباتی سپر دفاعی ایالات متحده،‌ که اکنون در منطقه نصب شده است، در پاسخگویی به حمله انبوه سه‌‌گانه هسته‌ای روسیه حرفی برای گفتن نخواهند داشت.

فرمانده نیروی راهبردی موشکی روسیه در ادامه اشاره می‌کند طبق برآورد کارشناسان آمریکایی، یک سامانه دفاع موشکی مؤثر باید از انواع مختلف مکانیزم‌های دفاعی یکپارچه، اعم از لیزری یا محرکه‌، برای کارایی در همه شرایط محیطی ازجمله در بُعد فضا برخوردار باشند. چنین دفاع چندلایه‌ای قادر به هدایت موشک‌ در هوا و کلاهک‌‌های جنگی در بعد فضا خواهد بود.

وی افزود؛ طرح‌های توسعه بلندمدت نیروی راهبردی موشکی، همواره این بوده که بصورت مداوم مقیاس و شتاب ‌پیش‌بینی شده درخصوص میزان توسعه دفاع موشکی آمریکا را مدنظر قرار داده است.

این عضو عالیرتبۀ ستاد مشترک ارتش روسیه تأکید کرد: «نیروی راهبردی درصدد معرفی یک دستاورد و راهکار بکر و مؤثر برای نفوذ به هر سامانه دفاع موشکی است. موشک‌های بالستیک روسیه قادر به هدف قرار دادن هر نقطه‌ای در سراسر جهان هستند.»

انتهای پیام/

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.