کد خبر : 56809
تاریخ انتشار : پنج‌شنبه 17 دسامبر 2015 - 9:12
چاپ خبر دیدگاه‌ها برای احداث ۲۰ پروژه مختلف توسط خیرین مدرسه‌ساز در هریس بسته هستند

احداث ۲۰ پروژه مختلف توسط خیرین مدرسه‌ساز در هریس

احداث ۲۰ پروژه مختلف توسط خیرین مدرسه‌ساز در هریس

به گزارش خبرنگار اهروصال، جعفر پاشایی در گفت‌وگو با خبرنگاران، اظهار کرد: با شروع بکار دولت یازدهم، با توجه به محرومیت شهرستان هریس در حوزه آموزش‌وپرورش داشته و با دو رویکرد متفاوت نگاه شده که نمود واقعی را به همراه داشته است. وی ادامه داد: رویکرد نخست استفاده حداکثری از منابع موجود در شهرستان هریس،

به گزارش خبرنگار اهروصال، جعفر پاشایی در گفت‌وگو با خبرنگاران، اظهار کرد: با شروع بکار دولت یازدهم، با توجه به محرومیت شهرستان هریس در حوزه آموزش‌وپرورش داشته و با دو رویکرد متفاوت نگاه شده که نمود واقعی را به همراه داشته است.

وی ادامه داد: رویکرد نخست استفاده حداکثری از منابع موجود در شهرستان هریس، ایجاد ظرفیت‌های جدید در هریس و خواجه، بعد از پیروزی انقلاب اسلامی ۳۱ نفر در رشته‌های مهم و اثرگذار جزو قبول‌شدگان کنکور سراسری بودند و تنها در ۲ سال گذشته ۷ نفر از شهرستان هریس جزو قبول‌شدگان رشته‌های پزشکی و دندان‌پزشکی بودند.

پاشایی با اشاره به اینکه در پروژه مهر ۹۴ در منطقه هریس و خواجه رتبه اول و دوم استانی را کسب کرده‌اند، اضافه کرد: در حال حاضر برای محرومیت‌زدایی ازنظر فضای آموزشی ۲۰ پروژه مختلف توسط خیرین مدرسه‌ساز در حال انجام بوده است.

مدیرکل آموزش‌وپرورش آذربایجان شرقی بیان کرد: طی هفته‌های گذشته مدرسه استثنایی با حضور مسئولان و خیرین در شهرستان هریس کلنگ زنی شده و عملیات اجرایی این پروژه با سرعت هرچه تمام به‌پیش خواهد رفت تا بتوانیم در سال‌های آینده مورد بهره‌برداری قرار دهیم.

وی بابیان اینکه طی دو سال گذشته، ۲ واحد پژوهش سرای دانش‌آموزی برای ایجاد تیم‌های علمی در سطح شهرستان هریس احداث‌شده است، تصریح کرد: در حوزه سوادآموزی خوشبختانه اقدامات مؤثری انجام‌شده و حتی میانگین شهرستان هریس ازنظر سوادآموزی از سطح استان آذربایجان شرقی بالاتر و بیشتر است.

پاشایی اظهار داشت: توزیع لوازم ورزشی، تجهیز نمازخانه‌ها و کتابخانه‌های مدارس هریس و کلاس‌های چند پایه‌ای که در مناطق محروم آذربایجان شرقی وجود دارد فعالیت‌های موثمرثمری انجام‌یافته است.

مدیرکل آموزش‌وپرورش آذربایجان شرقی در پایان با تأکید بر اینکه شهرستان هریس و منطقه خواجه در حوزه فضاهای آموزشی، سطح کیفیت‌بخشی آموزشی و نشاط دانش‌آموزی و ورزشی به یکی از شهرستان‌های برند استان تبدیل‌شده و در مقایسه با سایر شهرستان‌ها از سطح بالایی برخوردار شده است.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.