کد خبر : 56782
تاریخ انتشار : چهارشنبه 16 دسامبر 2015 - 22:36
چاپ خبر دیدگاه‌ها برای قلعه‌نویی: از بازیکنان خواستم حریف را دست کم نگیرند بسته هستند

قلعه‌نویی: از بازیکنان خواستم حریف را دست کم نگیرند

قلعه‌نویی: از بازیکنان خواستم حریف را دست کم نگیرند

امیر قلعه‌نویی در نشست خبری قبل از دیدار مقابل استقلال اهواز در هفته پانزدهم لیگ برتر فوتبال ایران، گفت: خوشحالم که بار دیگر دوستان قدیمی در شهر خوب اهواز را می‌بینم. اهواز مهد فوتبال است. به تیم عبدالله‌ویسی و این مربی خوب تبریک می‌گویم. یک تیم کم ادعا در صدر است که این نشان از

امیر قلعه‌نویی در نشست خبری قبل از دیدار مقابل استقلال اهواز در هفته پانزدهم لیگ برتر فوتبال ایران، گفت: خوشحالم که بار دیگر دوستان قدیمی در شهر خوب اهواز را می‌بینم. اهواز مهد فوتبال است. به تیم عبدالله‌ویسی و این مربی خوب تبریک می‌گویم. یک تیم کم ادعا در صدر است که این نشان از پتانسیل فوتبال اهواز دارد.

وی افزود: استقلال اهواز تیمی است که مربی آن بودم. بازی بسیار سخت است. حریف فردا جوان‌های خوبی دارد. این تیم جوان‌های خوبی دارد باید با همه وجود تلاش کنیم. آنها مشکلاتشان بیرون زمین است و جلو تراکتورسازی انگیزه زیادی دارند.

وی افزود: از بازیکنان خواستم حریف را دست کم نگیرند. باید با همه موجودی فردا به میدان برویم تا ۳ امتیاز کسب شود. اکنون تهامی را هم دیدم در گذشته با او همکار بودم. امیدوارم مشکلات مالی استقلال اهواز حل شود. با این تیم خاطرات خوبی داشتم. استقلال اهواز تیم خوبی است امیدوارم مشکلاتش حل شود. همه مخلصانه برای تیم آبی‌پوش اهواز زحمت می‌کشند تا به موفقیت برسند.

به گزارش اهروصال، سرمربی تراکتورسازی در مورد غایبان تیمش گفت: به غیر از کاردوسو که اخیر مصدوم شد سایر نفرات را داریم.

قلعه‌نویی در مورد اینکه آیا تراکتورسازی به وضعیت خوبی رسیده است، اظهار داشت:‌ قبل از بازی با استقلال وضعیت مطلوبی نداشتیم. تیم ۷-۸ روز قبل از من تمرین نکرد در ورود من هم وضعیت خوب نبود رفته رفته به شرایط آرمانی از لحاظ فنی و اخلاقی می‌رسیم. وقتی مشکلات کم شود کارایی بالا می‌رود. تراکتورسازی بازیکنان با کیفیتی دارد که چند تن آنها برای خوزستان هستند. اگر خوب بازی کنیم و نتیجه بگیریم هواداران پر شور ما بیشتر خواهد شد.

سرمربی تراکتورسازی در مورد تقویت تیمش، عنوان کرد: صد در صد باید در نیم فصل تیم تقویت شود.

قلعه‌نویی در پایان در مورد کنار گذاشتن حمزه یونس تصریح کرد: او را کنار نگذاشتم بلکه این بازیکن را در اختیار باشگاه قرار دادم. او در تمرین حضور پیدا نکرده بود و طبیعتا باید در اختیار باشگاه قرار می‌گرفت.

انتهای پیام/فارس

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.