کد خبر : 56696
تاریخ انتشار : چهارشنبه 16 دسامبر 2015 - 10:45
چاپ خبر دیدگاه‌ها برای فراخوان تجدید چاپ کتاب« تاریخ انقلاب اسلامی در ورزقان» بسته هستند

فراخوان تجدید چاپ کتاب« تاریخ انقلاب اسلامی در ورزقان»

فراخوان تجدید چاپ کتاب« تاریخ انقلاب اسلامی در ورزقان»

به گزارش اهروصال، اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان آذربایجانشرقی اعلام کرد؛ از کلیه آحاد مردم منطقه ارسباران درخواست مینماییم تا اسناد و مدارک و تصاویر و اطلاعات خود را جهت تکمیل نمودن مطالب کتاب قبلی تا مورخه ۹۴/۱۰/۲۵ به ادارات فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستانهای ورزقان و اهر ارائه نمایند. متن فراخوان بدین

به گزارش اهروصال، اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان آذربایجانشرقی اعلام کرد؛ از کلیه آحاد مردم منطقه ارسباران درخواست مینماییم تا اسناد و مدارک و تصاویر و اطلاعات خود را جهت تکمیل نمودن مطالب کتاب قبلی تا مورخه ۹۴/۱۰/۲۵ به ادارات فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستانهای ورزقان و اهر ارائه نمایند.

متن فراخوان بدین شرح می باشد:

۱۲۱

فراخوان

 تجدید چاپ کتاب« تاریخ انقلاب اسلامی در ورزقان»

امام خمینی: « لازم است برای بیداری نسل­های آینده و جلوگیری از غلط نویسی مغرضان، نویسندگان متعهد، با دقت تمام به بررسی دقیق تاریخ این نهضت اسلامی بپردازند و قیام­ها و تظاهرات مسلمین ایران را در شهرستان­های مختلف با تاریخ و انگیزه آن ثبت نمایند تا مطالب اسلامی و نهضت روحانیت، سرمشق جوامع و نسل­های آینده شود. »

مردم شریف و متدین  منطقه ارسباران و شهرستان ورزقان

چنانکه مستحضرید کتاب « تاریخ انقلاب اسلامی ورزقان » در سال ۱۳۹۲ از سوی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان آذربایجانشرقی با پژوهش و نگارش آقای حسین دوستی چاپ و منتشر گردید. اینک با سپری شدن ۲ سال از چاپ اول آن، تقاضاهای مکرری از سوی فعالان انقلاب اسلامی برای چاپ مجدد آن ابراز شده است. این استقبال را به فال نیک گرفته و با این فراخوان، از کلیه آحاد مردم منطقه ارسباران درخواست می­نماییم تا اسناد و مدارک و تصاویر و اطلاعات خود را جهت تکمیل نمودن مطالب کتاب قبلی تا مورخه ۹۴/۱۰/۲۵به ادارات فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستانهای ورزقان و اهر ارائه نمایند و یا با شماره تلفن مولف کتاب ( آقای حسین دوستی ۰۹۱۴۴۲۶۳۴۶۰) ارتباط برقرار نمایند.

بدیهی است با همکاری شما مردم عزیز و مسئولین محترم منطقه، چاپ دوم کتاب « تاریخ انقلاب اسلامی ورزقان »کاملتر و مستندتر خواهد بود.

خدایا خدایا تا انقلاب مهدی

از نهضـت خمینـی  محافظت بفـرما ،

خامنه ای رهبر به لطف خود نگهدار ،

آمین یارب العالمین

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.