کد خبر : 56656
تاریخ انتشار : سه‌شنبه 15 دسامبر 2015 - 23:12
چاپ خبر دیدگاه‌ها برای انفجار چند گاز اشک آور در مجلس کوزوو در حضور سفیر آمریکا +فیلم بسته هستند

انفجار چند گاز اشک آور در مجلس کوزوو در حضور سفیر آمریکا +فیلم

انفجار چند گاز اشک آور در مجلس کوزوو در حضور سفیر آمریکا +فیلم

  به گزارش اهروصال به نقل از فارس،  قانونگذاران مخالف دولت کوزوو در اقدامی جهت تحت فشار گذاشتن دولت این کشور با صربستان و مونته نگرو در مجلس این کشور گاز اشک آور منفجر کردند. به نوشته خبرگزاری «آسوشیتدپرس» انفجار دو گاز اشک آور در مجلس کوزوو که روز گذشته (دوشنبه) صورت گرفت، قانونگذاران را

 

به گزارش اهروصال به نقل از فارس،  قانونگذاران مخالف دولت کوزوو در اقدامی جهت تحت فشار گذاشتن دولت این کشور با صربستان و مونته نگرو در مجلس این کشور گاز اشک آور منفجر کردند.

به نوشته خبرگزاری «آسوشیتدپرس» انفجار دو گاز اشک آور در مجلس کوزوو که روز گذشته (دوشنبه) صورت گرفت، قانونگذاران را مجبور کرد از سالن خارج شوند. به دنبال این حادثه جلسه مجلس در اتاق دیگر و این بار بدون اجازه حضور به قانونگذاران مخالف دولت از سر گرفته شد اما مجددا با ورود ۴ قانونگذار مخالف گاز اشک آور دیگری منفجر شد .

انفجار گاز اشک آور در مجلس کوزوو

بر پایه این گزارش حزب مخالف ائتلاف برای آینده کوزوو  از دستگیری یکی از قانونگذاران خهود به نام «پال لکاج» به خاطر استفاده از گاز اشک آور خبر داد. نیروهای پلیس نیز حدود ۱۵۰ هوادار حزب مخالف دولت را در حالی که سنگ به سوی مجلس پرتاب می‌کردند، دستگیر کرد.

یکی از توافق‌هایی که مورد مخالف حزب ائتلاف برای آینده کوزوو قرار گرفته است قدرت بیشتری را به اقوام صربی در این کشور بخشیده و دیگری نیز مرزبندی با مونته نگرو را مشخص می‌کند.

این گزارش می افزاید، «گرگ دلاوی» سفیر آمریکا در کوزوو نیز که از حاضران در مجلس این کشور در دوشنبه بود، از اتفاق‌های رخ داده روز دوشنبه انتقاد کرد و به تکرار سخنان اشاره نمود .

انتهای پیام/

 

 

 

http://fna.ir/TRDHZR

برچسب ها : ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.