کد خبر : 56550
تاریخ انتشار : دوشنبه 14 دسامبر 2015 - 17:46
چاپ خبر دیدگاه‌ها برای تشکیل ستاد انتخابات در شهرستان اهر بسته هستند

تشکیل ستاد انتخابات در شهرستان اهر

تشکیل ستاد انتخابات در شهرستان اهر

به گزارش اهروصال، سید محمد عابدی در گفتگو با خبرنگاران گفت: با شروع روند برگزاری انتخابات از سوی وزارت کشور، در شهرستان اهر نیز ستاد انتخابات تشکیل و کار خود را آغاز کرده است. وی افزود: با توجه به اینکه در هفت اسفند امسال، انتخابات مجلس خبرگان رهبری و مجلس شورای اسلامی برگزار می شود

به گزارش اهروصال، سید محمد عابدی در گفتگو با خبرنگاران گفت: با شروع روند برگزاری انتخابات از سوی وزارت کشور، در شهرستان اهر نیز ستاد انتخابات تشکیل و کار خود را آغاز کرده است.

وی افزود: با توجه به اینکه در هفت اسفند امسال، انتخابات مجلس خبرگان رهبری و مجلس شورای اسلامی برگزار می شود و کار ثبت نام از کاندیداهای پنجمین دوره انتخابات مجلس خبرگان رهبری از ۲۶ آذرماه شروع خواهد شد، در سطح شهرستان اهر نیز آگهی ثبت نام از کاندیداهای مجلس خبرگان رهبری منتشر شده و داوطلبان می توانند با مطالعه آن، در صورت داشتن شرایط لازم با مراجعه به فرمانداری شهرستان تبریز نسبت به ثبت نام اقدام کنند.

فرماندار شهرستان اهر همچنین تصریح کرد: با توجه به اینکه هیئت نظارت بر انتخابات در شهرستان اهر تشکیل شده و هیئت اجرایی نیز باید در همین راستا تشکیل شود، ۳۰ نفر به عنوان معتمدین شهرستان به هیئت نظارت معرفی شده که اگر صلاحیت آنها تأئید شود، نسبت به انتخاب هشت عضو اصلی و پنج عضو علی البدل این هیئت اقدام خواهد شد.

وی خاطر نشان شد: طبق قانون انتخابات، ریاست هیئت اجرایی انتخابات مجلس خبرگان رهبری برعهده فرماندارن است و دادستان عمومی و انقلاب و رئیس اداره ثبت احوال نیزعضو آن هستند.

عابدی در پایان گفت: با توجه به اینکه ثبت نام از داوطلبان انتخابات مجلس خبرگان رهبری طبق قانون در فرمانداری های مراکز استان ها انجام خواهد شد، به تبع آن واجدین شرایط در اهر نیز می توانند با مراجعه به فرمانداری شهرستان تبریز نسبت به ثبت نام اقدام کنند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.