کد خبر : 55912
تاریخ انتشار : دوشنبه 7 دسامبر 2015 - 0:23
چاپ خبر دیدگاه‌ها برای متوقف ساختن تهدید‌های خرابکارانه علیه آمریکا تقریبا غیر ممکن است/ عملیات کالیفرنیا نشان داد داعش به آمریکا رسیده است بسته هستند

متوقف ساختن تهدید‌های خرابکارانه علیه آمریکا تقریبا غیر ممکن است/ عملیات کالیفرنیا نشان داد داعش به آمریکا رسیده است

متوقف ساختن تهدید‌های خرابکارانه علیه آمریکا تقریبا غیر ممکن است/ عملیات کالیفرنیا نشان داد داعش به آمریکا رسیده است

به گزارش اهروصال به نقل از فارس، «مایکل مک‌کول» نماینده جمهوریخواه تگزاس و رییس کمیته امنیت داخلی آمریکا در اظهاراتی اذعان داشت، متوقف ساختن عملیات خرابکارانه علیه این کشور امری تقریبا غیر ممکن است. به نوشته نشریه «هیل» مک‌کول امروز (یکشنبه) در گفت‌وگو با شبکه تلویزیونی فاکس نیوزاظهار داشت که حجم بالای سخنان بیهوده درباره

به گزارش اهروصال به نقل از فارس، «مایکل مک‌کول» نماینده جمهوریخواه تگزاس و رییس کمیته امنیت داخلی آمریکا در اظهاراتی اذعان داشت، متوقف ساختن عملیات خرابکارانه علیه این کشور امری تقریبا غیر ممکن است.

به نوشته نشریه «هیل» مک‌کول امروز (یکشنبه) در گفت‌وگو با شبکه تلویزیونی فاکس نیوزاظهار داشت که حجم بالای سخنان بیهوده درباره تهدید‌های تروریستی منجر به ایجاد خطر واقعی می‌شود.

مک کول گفت: «ما جلوی اتفاق‌های نامطلوب را گرفته‌ایم اما نمی‌تواینم کاملا آن‌را متوقف کنیم. حجم این موارد بالا است و متوقف ساختن آن‌ها تقریبا غیر ممکن است.»

 وی با اشاره به ماجرای تروریستی کالیفرنیا ارتباط مهاجمان با عملیات شدید تروریستی را رد کرد و افزود که مهاجمان تحت تاثیر ناچیزی داعش قرار داشتند.

مک کول افزود، این تیراندازی بهرحال نشانه آشکار رسیدن داعش به آمریکا است و نیاز به بازنگری وسیع آمریکا در سیاست‌ها و نقشه‌هایش برای مواجهه با تهدید‌های فرارو دارد.

انتهای پیام/

 

http://fna.ir/I9CF74
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.