کد خبر : 55904
تاریخ انتشار : دوشنبه 7 دسامبر 2015 - 0:22
چاپ خبر دیدگاه‌ها برای دستور بازداشت متخلفین بیمارستان اشرفی صادر شد بسته هستند

دستور بازداشت متخلفین بیمارستان اشرفی صادر شد

دستور بازداشت متخلفین بیمارستان اشرفی صادر شد

به گزارش اهروصال یوسف کریمی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس با اشاره به اینکه متخلفان بیمارستان اشرفی در موضوع مداوای کودک ۵ ساله، برای تکمیل پرونده و تحقیقات تکمیلی با دستور مرجع قضائی بازداشت شدند، گفت: صبح امروز پس از احضار شاکی و اخذ اظهارات مادر و کودک ۵ ساله در معاونت دادستانی شهرستان

به گزارش اهروصال یوسف کریمی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس با اشاره به اینکه متخلفان بیمارستان اشرفی در موضوع مداوای کودک ۵ ساله، برای تکمیل پرونده و تحقیقات تکمیلی با دستور مرجع قضائی بازداشت شدند، گفت: صبح امروز پس از احضار شاکی و اخذ اظهارات مادر و کودک ۵ ساله در معاونت دادستانی شهرستان دستور احضار متهمین پرونده بیمارستان اشرفی خمینی‌شهر صادر شد.

 وی با بیان اینکه این افراد برای تکمیل تحقیقات روانه بازداشتگاه نیروی انتظامی شدند، بیان داشت: مراجع قضائی شهرستان با قاطعیت به این پرونده رسیدگی خواهند کرد.

معاون دادستان شهرستان خمینی‌شهر از رسانه‌های گروهی خواست تا زمان اعلام نهائی حکم و تشکیل دادگاه از هرگونه اظهارنظر متفرقه خودداری کنند.

وی با بیان اینکه بعضی به بهره‌برداری، جریان‌سازی و تخریب علیه این پرونده اقدام کرده‌اند، گفت: در آینده نزدیک اخبار تکمیلی از تحقیقات و نتیجه نهائی در اختیار مردم قرار خواهد گرفت.

به گزارش فارس طبق اطلاعات کسب‌شده از یک منبع آگاه تحقیقات تکمیلی برای علت‌یابی و هدف از جریان‌سازی تخریبی به وجود آمده در فضای مجازی در خصوص موضوع پرونده بیمارستان اشرفی آغاز شده است و در آینده نزدیک اطلاعات تکمیلی به مسئولان ذی‌صلاح جهت تصمیم‌گیری ارائه خواهد شد.

انتهای پیام/۶۳۰۶۹/ل۲۰/د۱۰۰۰

http://fna.ir/2L38UP
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.