کد خبر : 55603
تاریخ انتشار : جمعه 4 دسامبر 2015 - 23:50
چاپ خبر دیدگاه‌ها برای آخرین آمار وزارت دفاع روسیه: حمله به هزار و چهارصد هدف تروریستی در یک هفته بسته هستند

آخرین آمار وزارت دفاع روسیه: حمله به هزار و چهارصد هدف تروریستی در یک هفته

آخرین آمار وزارت دفاع روسیه: حمله به هزار و چهارصد هدف تروریستی در یک هفته

به گزارش اهروصال به نقل از فارس، حتی پس از سرنگون شدن هواپیمای مسافربری روسیه در صحرای سینا و هدف قرار گرفتن سوخو ۲۴ این کشور در مرز ترکیه، باز هم حملات پرحجم جنگنده‌های روسی به مواضع تروریست‌های سوریه ادامه دارد. بر اساس گزارش رویترز، وزارت دفاع روسیه امروز اعلام کرد که در هشت روز

به گزارش اهروصال به نقل از فارس، حتی پس از سرنگون شدن هواپیمای مسافربری روسیه در صحرای سینا و هدف قرار گرفتن سوخو ۲۴ این کشور در مرز ترکیه، باز هم حملات پرحجم جنگنده‌های روسی به مواضع تروریست‌های سوریه ادامه دارد.

بر اساس گزارش رویترز، وزارت دفاع روسیه امروز اعلام کرد که در هشت روز گذشته (۲۶ نوامبر تا ۴ دسامبر) جنگنده‌های روس در ۴۳۱ سورتی پرواز، به ۱۴۵۸ هدف تروریستی حمله کرده‌اند.

بر اساس این گزارش، اهداف مورد حمله در استان‌های ادلب، حلب، لاذقیه، حماء، حمص، دیرالزور و پایتخت خودخوانده داعش یعنی رقه صورت گرفته است.

پس از سرنگون شدن بمب‌افکن سوخو ۲۴ روسیه توسط جنگنده‌های اف-۱۶ ترکیه، ارتش سرخ جنگنده‌های خود را به موشک‌های هوا به هوا مجهز کرده؛ اقدامی که در کنار کاهش ظرفیت بارگیری بمب بر روی جنگنده، هشداری جدی به جنگنده‌های ترکیه و دیگر کشورهای حاضر در ائتلاف آمریکایی برای پرهیز از ماجراجویی در آسمان است.

انتهای پیام/

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.