کد خبر : 55568
تاریخ انتشار : جمعه 4 دسامبر 2015 - 23:43
چاپ خبر دیدگاه‌ها برای نامزد سابق «چارلی شین» از این بازیگر فاسد آمریکایی به دادگاه شکایت کرد بسته هستند

نامزد سابق «چارلی شین» از این بازیگر فاسد آمریکایی به دادگاه شکایت کرد

نامزد سابق «چارلی شین» از این بازیگر فاسد آمریکایی به دادگاه شکایت کرد

به گزارش اهروصال به نقل از فارس، در ادامه واکنش‌ها به رسوایی و جنایت جنسی بازیگر مشهور هالیوود، نامزد سابق «چارلی شین» او را به دادگاه کشاند. اواخر آبان امسال بود که «چارلی شین» بازیگر مشهور و فاسد هالیوود در یک برنامه تلویزیونی اعتراف کرد مبتلا به ویروس ایدز است. آنچه این موضوع را بیشتر

به گزارش اهروصال به نقل از فارس، در ادامه واکنش‌ها به رسوایی و جنایت جنسی بازیگر مشهور هالیوود، نامزد سابق «چارلی شین» او را به دادگاه کشاند.

اواخر آبان امسال بود که «چارلی شین» بازیگر مشهور و فاسد هالیوود در یک برنامه تلویزیونی اعتراف کرد مبتلا به ویروس ایدز است. آنچه این موضوع را بیشتر مسئله‌ساز کرد، اعتراف او به ارتباط با ۷۰۰ نفر بود.

به گزارش روزنامه انگلیسی «میرور»، با توجه به مصاحبه‌های قبلی «شین»، این تعداد شاید به ۵ هزار نفر هم برسد. آماری غیرقابل باور که تعداد قابل توجهی از این افراد زنان هرزه بوده‌اند که آنها نیز خود با افراد دیگری در ارتباط بوده‌اند (جزئیات بیشتر).

اکنون و به گزارش آسوشیتدپرس، نامزد سابق «چارلی شین» از این بازیگر فاسد هالیوود به دادگاه شکایت کرد. به گفته او شین پس از چندین بار ارتباط جنسی به او گفته که به بیماری ایدز مبتلا است.

«اسکاتین روس» در نوامبر ۲۰۱۳ با این بازیگر هالیوود آشنا شد و در ژانویه ۲۰۱۴ این دو  نامزد کردند اما این رابطه دوامی نداشت و تا اواخر همان سال به جدایی انجامید.

انتهای پیام/

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.