کد خبر : 5556
تاریخ انتشار : دوشنبه 9 فوریه 2015 - 12:38
چاپ خبر دیدگاه‌ها برای نمایشگاه دست سازه های دانش آموزان ابتدایی اهر بسته هستند

نمایشگاه دست سازه های دانش آموزان ابتدایی اهر

نمایشگاه دست سازه های دانش آموزان ابتدایی اهر

به گزارش اهروصال، در بازدید معاون آموزش ابتدایی  ابتدایی آموزش و پرورش اهر از نمایشگاه دست سازه های دانش آموزان  از فعالین  عرصه تحقیق و پژوهش  در پژوهشسرای دانش آموزی خیام اهرتجلیل گردید.  ارکان معاون آموزش ابتدایی اهر به همراه  کارشناسان از نمایشگاه دست سازه های دانش آموزان ابتدایی دیدن نموده  و از نزدیک در جریان

به گزارش اهروصال، در بازدید معاون آموزش ابتدایی  ابتدایی آموزش و پرورش اهر از نمایشگاه دست سازه های دانش آموزان  از فعالین  عرصه تحقیق و پژوهش  در پژوهشسرای دانش آموزی خیام اهرتجلیل گردید.

 ارکان معاون آموزش ابتدایی اهر به همراه  کارشناسان از نمایشگاه دست سازه های دانش آموزان ابتدایی دیدن نموده  و از نزدیک در جریان فعالیت­های علمی و تحقیقاتی دانش آموزان در پژوهشسرای دانش آموزی خیام اهر قرار گرفت.

در این بازدید معاون  ابتدایی از دانش آموزان فعال مقطع ابتدایی در عرصه کارهای عملی، تیمی و پژوهشی تقدیر به عمل آورد و از کادر پژوهشسرای دانش آموزی خیام اهر به خاطر جذب دانش آموزان مقطع ابتدایی و ایجاد محیطی مناسب برای رشد و شکوفایی استعدادهای این دانش آموزان  قدردانی نمود.

اکبری مدیر پژوهشسرای دانش آموزی خیام اهر نیز ضمن ارائه گزارش در خصوص برنامه های مقطع ابتدایی این مرکز اضافه نمود در سال تحصیلی ۹۴-۹۳ جهت ایجاد فرهنگ تحقیق و پژوهش در بین  دانش آموزان مقطع ابتدایی اقدام به برگزاری کلاس های آموزشی (آزمایش های جذاب علوم، آشنایی با مولاژ نیم تنه انسان، آشنایی با کامپیوتر، نحوه ساخت ربات و نیز کارگاه کار و فناوری) در بین دانش آموزان مقطع ابتدایی نموده است که با استقبال پرشور اولیاء و دانش آموزان روبه رو شده است.

در پایان طرح های و دانش آموزان منتخب و برگزیده مسابقه دست سازه های دانش آموزان مقطع ابتدایی که توسط معاونت ابتدایی و با همکاری پژوهشسرای دانش آموزی خیام اهر برگزار شده بود به شرح زیر انتخاب گردید:

عنوان طرح

نام و نام خانوادگی طراح / طراحان

نام مدرسه

آتشفشان

رادمهر قهرمانیان

شهاب

سه چرخه

یاشار امانی

شهید اصلانی ۲

ربات کنترل شونده

آرمین گودرزی، امیرحسین مرسلی، پویا سلطان محمدلو

شهید زارع حصاری

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.