کد خبر : 55531
تاریخ انتشار : جمعه 4 دسامبر 2015 - 9:14
چاپ خبر دیدگاه‌ها برای رابطه‌ روسیه با اردوغان هیچگاه مانند قبل نمی‌شود/ به مردم ترکیه عشق می‌ورزیم بسته هستند

رابطه‌ روسیه با اردوغان هیچگاه مانند قبل نمی‌شود/ به مردم ترکیه عشق می‌ورزیم

رابطه‌ روسیه با اردوغان هیچگاه مانند قبل نمی‌شود/ به مردم ترکیه عشق می‌ورزیم

به گزارش اهروصال به نقل از فارس، «سرگئی ایوانوف» رئیس کارکنان کاخ کرملین که نهاد ریاست‌جمهوری روسیه محسوب می‌شود، امروز از تیره ماندن رابطه روس‌ها با شخص «رجب طیب اردوغان» رئیس‌جمهور ترکیه در آینده خبر داد. بر اساس گزارش خبرگزاری روسی تاس، ایوانوف در پاسخ به سوالی در خصوص امکان ترمیم روابط روسیه و اردوغان

به گزارش اهروصال به نقل از فارس، «سرگئی ایوانوف» رئیس کارکنان کاخ کرملین که نهاد ریاست‌جمهوری روسیه محسوب می‌شود، امروز از تیره ماندن رابطه روس‌ها با شخص «رجب طیب اردوغان» رئیس‌جمهور ترکیه در آینده خبر داد.

بر اساس گزارش خبرگزاری روسی تاس، ایوانوف در پاسخ به سوالی در خصوص امکان ترمیم روابط روسیه و اردوغان که به دلیل شلیک جنگنده‌های ترکیه به سمت سوخو-۲۴ روس‌ها به شدت تیره شده، گفت: «مطمئناً چنین اتفاقی نخواهد افتاد.»

ایوانوف افزود: «مطمئناً روند مبارزه با تروریسم به همینگونه ادامه خواهد یافت … ما کماکان به مردم ترکیه عشق می‌ورزیم هرچند سیاست رهبران این کشور ثابت کرده که از مناطق تحت کنترل داعش نفت خریده و آن را به جهان می‌فروشند. نمی‌شود این را انکار کرد.»

رئیس‌جمهور ترکیه به رغم پخش چندین فیلم از خرید نفت داعش در مرز ترکیه و روسیه و حتی انتشار تصویر پسرش (که گفته می‌شود دلال نفتی است) در کنار رهبران تروریست‌های سوریه، با جدیت این مسئله را اتهام‌زنی روسیه می‌داند و حتی گفته که اگر پوتین نتواند آن را اثبات کند، باید استعفا بدهد.

رجب اردوغان خود هم قول داده که اگر ثابت شد ترکیه از داعش نفت خریده، استعفا می‌دهد ولی ارزیابی خود از نحوه اثبات این امر را روشن نکرده است.

انتهای پیام/

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.