کد خبر : 55493
تاریخ انتشار : پنج‌شنبه 3 دسامبر 2015 - 13:22
چاپ خبر دیدگاه‌ها برای سپاهان راهی به جز پیروزی مقابل مس کرمان صدرنشین ندارد بسته هستند

سپاهان راهی به جز پیروزی مقابل مس کرمان صدرنشین ندارد

سپاهان راهی به جز پیروزی مقابل مس کرمان صدرنشین ندارد

به گزارش اهروصال به نقل از مهر، تیم هندبال سپاهان اصفهان عصر روز پنجشنبه در هفته ششم لیگ برتر هندبال باشگاه‌های کشور به دنبال پیروزی در مقابل مس کرمان صدرنشین است. بازیکنان تیم سپاهان اصفهان که در نیم‌فصل نخست تلاش کردند که به صدر جدول رده‌بندی این رقابت‌ها دست پیدا کنند، در این نیم‌فصل به

به گزارش اهروصال به نقل از مهر، تیم هندبال سپاهان اصفهان عصر روز پنجشنبه در هفته ششم لیگ برتر هندبال باشگاه‌های کشور به دنبال پیروزی در مقابل مس کرمان صدرنشین است.

بازیکنان تیم سپاهان اصفهان که در نیم‌فصل نخست تلاش کردند که به صدر جدول رده‌بندی این رقابت‌ها دست پیدا کنند، در این نیم‌فصل به هدف خود دست پیدا نکردند و به نظر می رسد قصد دارند، عصر روز پنجشنبه، گام نخست نیم‌فصل دوم را مقابل مس کرمان بردارند.

تیم اصفهانی در شرایطی به مصاف مس کرمان می‌رود که با توجه به شکست نیم‌فصل نخست، انگیزه بسیاری برای شکست آن در نیم‌فصل دوم دارد.

بازیکنان سپاهان امسال با هدایت مجید رحیمی‌زاده، در کنار رسیدن به جایگاه‌های بالای جدول رده‌بندی، مدعی جوان‌گرایی هستند.

این تیم اصفهانی البته در نیم‌فصل نخست نتوانست در حد قهرمانی در مسابقات قدم بگذارد اما در سوی دیگر، تلاش کرد که به عنوان یک تیم جوان، به دنبال پشتوانه‌سازی برای تیم خود باشد.

طلایی‌پوشان اصفهان در هفته‌های گذشته، گویی برنامه های خود برای آمادگی پیش از دیدار مقابل مس کرمان را صورت داده‌اند و در حال حاضر به نظر می آید، به دنبال بازی جدی و نتیجه مطلوب با مس کرمان هستند.

از سوی دیگر، مس کرمان نیز تیم صدرنشین گروه الف لیگ برتر به شمار می‌رود و توانسته با پیروزی در هر ۵ بازی نیم‌فصل نخست خود، بیشترین امتیاز را به دست آورد.

باید دید آیا شاگردان مجید رحیمی‌زاده می‌توانند در پایان این مسابقه، پیروزی را به نام خود ثبت کنند یا مس کرمان با استفاده از ترکیب قدرتمند خود، پیروزی را به دست خواهد آورد.

برچسب ها : ، ، ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.