کد خبر : 5542
تاریخ انتشار : یکشنبه 8 فوریه 2015 - 20:39
چاپ خبر دیدگاه‌ها برای آگهی های استخدام دوشنبه ۲۰ بهمن ۱۳۹۳ بسته هستند

آگهی های استخدام دوشنبه ۲۰ بهمن ۱۳۹۳

آگهی های استخدام دوشنبه ۲۰ بهمن ۱۳۹۳

استخدام های روز استان البرز و شهر کرج – دوشنبه ۲۰ بهمن ۹۳ نکته مهم : تاریخ انقضای آگهی های زیر تا ۲۱ بهمن ۹۳ میباشد …………………… سایت استخدام پرداد …………………….. استخدام پیک موتوری به تعدادی پیک موتوری آقا نیمه وقت در استان البرز نیازمندیم. تلفن:۰۹۳۸۱۸۷۰۵۸۰ …………………… سایت استخدام پرداد …………………….. استخدام حسابدار به یک

استخدام های روز استان البرز و شهر کرج – دوشنبه ۲۰ بهمن ۹۳

نکته مهم : تاریخ انقضای آگهی های زیر تا ۲۱ بهمن ۹۳ میباشد

…………………… سایت استخدام پرداد ……………………..

استخدام پیک موتوری

به تعدادی پیک موتوری آقا نیمه وقت در استان البرز نیازمندیم.
تلفن:۰۹۳۸۱۸۷۰۵۸۰

…………………… سایت استخدام پرداد ……………………..

استخدام حسابدار

به یک حسابدار آقا با مدرک لیسانس با حداقل سه سابقه کار در البرز نیازمندیم.
تلفن:۰۲۱۶۵۱۵۸۹۷۶

…………………… سایت استخدام پرداد ……………………..

استخدام ویزیتور

۱۰نفر ویزیتور خانم و آقا در یک شرکت معتبر مواد غذایی واقع در البرز نیازمندیم.
تلفن:۳۴۵۴۰۲۶۷

…………………… سایت استخدام پرداد ……………………..

استخدام سرپرست حسابداری

به سرپرست حسابداری با ۵ سال سابقه در شهرک صنعتی هشتگرد واقع در البرز نیازمندیم.
تلفن:۰۲۱۸۹۷۷۵۴۴۷

…………………… سایت استخدام پرداد ……………………..

استخدام در سه ردیف شغلی 

شهرک صنعتی نظرآباد کرج ،مدیر تولید ،مدیر فنی مهندسی و کارشناس برنامه ریزی استخدام میکند.
تلفن:
۴۵۳۳۲۲۵۹

 

*******************************

 

 

استخدام خوزستان یک مجتمع پتروشیمی تولید محصولات پلیمری جهت تکمیل کادر متخصص خود از بین متخصصین واجد شرایط مطابق با جدول زیر و با مدرک رشته های مهندسی شیمی , مهندسی صنایع , مهندسی عمران, مهندسی مکانیک و مدیریت استخدام می نماید.

متقاضیان عزیز می توانند رزومه عکسدار خود را حداکثر تا تاریخ ۱۵ اسفند ۹۳ به پست الکترونیکی: hrpetro1393@gmail.com ارسال نمایند. 

 

ردیف

پست سازمانی

شرایط

۱

معاون بهره برداری

لیسانس و فوق لیسانس رشته مهندسی شیمی – آشنایی با کلیه مراحل پیش راه اندازی، راه اندازی و بهره برداری مجتمع های بزرگ پتروشیمی – دارای سابقه تخصصی در تولید محصولات پلیمری، گرانول و مشتقات مرتبط – آشنایی کامل با تجهیزات و ماشین آلات صنایع پتروشیمی بخصوص انواع پمپ ها، کمپرسورها، اکسترودر، راکتور و… – آشنایی کامل با فرآیندهای فنی و مهندسی و تجهیزات مجتمع های پتروشیمی – تسلط به زبان انگلیسی – 20 سال سابقه کار – مرد

۲

مدیر انبار

لیسانس و فوق لیسانس رشته مهندسی صنایع یا مدیریت – تسلط کامل بر فرآِندهای انبار – آشنایی کامل با فرآیندهای سفارش دهی و طبقه بندی و کدینگ کالا- آشنایی با مواد، قطعات و تجهیزات صنایع نفت، گاز و پتروشیمی و الزامات و شرایط نگهداری آن ها – تسلط بر نرم افزارهای انبار داری و سیستم های مکانیزه و یکپارچه – تسلط بر زبان انگلیسی – 15 سال سابقه کار – مرد

۳

مدیر پروژه ساختمان

لیسانس و فوق لیسانس رشته مهندسی عمران – تسلط در امور سرپرستی کارگاه های بزرگ ساختمانی و عمرانی – تسلط بر کلیه مراحل ساخت و ساخت ساختمان بخصوص مجتمع های بزرگ تجاری و اداری – تسلط در امور نازک کاری – توانایی هدایت پیمانکاران و نیروهای زیر مجموعه – 15 سال سابقه کار – مرد

۴

سرپرست خدمات (رستوران – نقلیه و …)

لیسانس و فوق لیسانس رشته های مرتبط – تسلط بر کلیه فرآیندهای واحدهای خدماتی شامل خدمات ایاب و ذهاب، امرو مسافرت، نظافت و تمیزکاری اداری و صنعتی – توانایی و تسلط بر فرآیندهای کترینگ و امور مرتبط با تغذیه بر اساس اصول بهداشت و سلامت کار – تسلط بر فرآیندهای کمپ داری و اصول مرتبط با خوابگاهها و مهمانسرا در سازمان های بزرگ – آشنایی با نورم افزارهای مکانیزه و یکپارچه – دارای روابط عمومی بالا و روحیه مشارکتی – 15 سال سابقه کار – مرد

۵

کارشناس تعمیرات ماشینری

لیسانس و فوق لیسانس رشته مهندسی مکانیک – آشنایی کامل با تجهیزات و قطعات مکانیکی صنایع نفت، گاز و پتروشیمی – تسلط در تعمیرات قطعات و تجهیزات دوار بخصوص انواع پمپ، کمپرسور، اکسترودر و… – آشنایی با فرآیندهای تعمیرات پیشگیرانه، اضطراری و آنالیز ارتعاشات – 7 سال سابقه کار – مرد

۶

کارشناس حسابداری

لیسانس و فوق لیسانس رشته حسابداری – آشنایی کامل با فرآیندهای حسابداری مالی و خزانه – آشنایی با استانداردهای حسابداری و حسابرسی – تسلط بر نرم افزارهای حسابداری – تسلط بر نرم افزار EXCEL – 7 سال سابقه کار – مرد

۷

کارشناس ترخیص کالا

لیسانس و فوق لیسانس رشته های مرتبط – تسلط بر کلیه فرآیندهای گمرکی و ترخیص کالا – آشنایی با قوانین و مقررات گمرکی و ترخیص کالا – آشنایی با قوانین و مقررات بازرگانی و بین المللی incoterms – آشنایی با گمرکات استان خوزستان بخصوص بندر ماهشهر – 7 سال سابقه کار – مرد

۸

مسئول دفتر

لیسانس و فوق لیسانس رشته های صنایع و مدیریت – توانایی و تسلط بر امور اداری و دفتری- توانایی برنامه ریزی و پیگیری و تشکیل جلسات – توانایی تهیه انواع مکاتبات داخلی و خارجی سازمان ، تهیه صورتجلسات و موارد مشابه – روابط عمومی بالا – تسلط بر نرم افزارهای office، تسلط بر ارسال و دریافت فکس و برقراری تماس های تلفنی – 3 سال سابقه کار – مرد و زن

******************************

 

آگهی استخدامی ، موسسه معتبر نواندیشان در نظر دارد برای تکمیل کادر آموزشی مورد نیاز خود از دانشجویان و فارغ التحصیلان کلیه رشته های تحصیلی به عنوان نماینده آموزشی دعوت به همکاری نماید.

استخدام دانشجویان و فارغ التحصیلان کلیه رشته های تحصیلی

 – شغل اایده آل و پردرآمد وِیژه فارغ التحصیلان و دانشجویان در تمام شهرهای کشور

 – محل فعالیت کارجویان در شهر خودشان میباشد.

 – این فرصت شغلی از پرستیژ کاری مناسب و درآمدعالی برخوردار میباشد

کارجویان محترم جهت ثبت نام مشخصات خود را (نام و نام خانوادگی،رشته تحصیلی،نام شهر و آدرس ایمیل) به شماره همراه ۰۹۱۵۲۴۰۶۱۳۱ پیامک نمایید تا کارشناسان پس از بررسی اولیه با شما تماس گیرند.

مثال : قربانی، فیزیک، اهواز، ghorbani@gmail.com

 

 

*************************************************

 

 

خبرگزاری تسنیم: مهدی خلج در جمع خبرنگاران اظهار داشت: نبود نیروی دولتی در کشتارگاه‌های ما یکی از خلأ و از مشکلات است که باید مرتفع شود.

وی با تأکید بر اینکه خیال مردم از سالم و مورد تأیید بودن گوشت استحصالی در کشتارگاه‌های داخل آسوده باشد گفت: به‌کارگیری و استقرار این نیرو در کشتارگاه‌ها برای افزایش ضریب اطمینان سلامت و امنیت گوشت استحصالی است.

خلج سلامت و بهداشتی بودن گوشت‌های استحصالی از کشتارگاه‌های داخل مورد ضمانت و تایید است گفت: در هر کشتارگاه تنها یک نفر دامپزشک دولتی به کار گرفته می‌شود و اگر کشتارگاهی بیش از این نیاز داشته باشد این نیروها از بخش خصوصی تأمین می‌شوند.

رئیس سازمان دامپزشکی کشتارگاه را پایگاه اقتصادی و نیز پالایشگاهی برای دام عنوان کرد و گفت: در تمام دنیا نیز نیروهای دولتی در کشتارگاه‌ها مستقر و بر بهداشت گوشت استحصالی نظارت دارند.

خلج درباره نظارت‌های دامپزشکی بر گوشت‌های وارداتی نیز گفت: دامپزشکی درباره بهداشت و سلامت گوشت‌های وارداتی جدیت بیشتری دارد و پیش از ورود به عرصه واردات گوشت، وضعیت کشور به لحاظ بیماری‌های دامی و نیز بیماری‌های قابل‌انتقال به انسان مورد ارزیابی قرارمی گیرد و در صورت مطلوب بودن شرایط، واردات انجام می‌شود.

رئیس سازمان دامپزشکی افزود: کشتارگاه‌های کشورهای مزبور نیز باید مطابق با شرایط موردنظر کشور ما بوده و گوشت‌های استحصالی نیز با تعهد دامپزشکی آن کشور مبنی بر رعایت شدن نکات بهداشتی موردنظر ایران، وارد می‌شوند.

وی افزود: گوشت واردشده نیز پس از نمونه‌گیری و انجام آزمایش‌های لازم و تأیید سالم بودن مجوز ترخیص می‌گیرد و در کشور توزیع می‌شود.

رئیس دامپزشکی درباره مصرف خمیر مرغ نیز اظهار داشت: بر اساس اعلام وزارت بهداشت استفاده از خمیر مرغ که در تحت نظارت سازمان دامپزشکی تهیه‌شده، هیچ مشکل بهداشتی ندارد.

وی افزود: هم‌اکنون ۱۳ میلیون قطعه مرغ تخم‌گذار پایان دوره در سالن‌های مرغداری باید روانه کشتارگاه شوند اما به علت وقفه‌ای که دراین‌باره افتاده هم‌اکنون کشتار انجام‌نشده است.

رئیس سازمان دامپزشکی افزود: تولید بیش از نیاز تخم‌مرغ در کشور و به‌صرفه نبودن تولید تخم‌مرغ، مرغداران ناگزیر از کشتار مرغ تخم‌گذار هستند و دراین‌باره منتظر نتیجه نشست با سازمان غذا و دارو، استاندارد و دامپزشکی هستیم.

خلج تأکید کرد: مردم دغدغه‌ای در مصرف فراورده‌های تهیه‌شده از خمیر مرغ که تحت نظارت دامپزشکی تهیه‌شده نداشته باشند.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به خصوصی‌سازی در سازمان دامپزشکی گفت: تاکنون ۲۱ هزار شغل در این سازمان به بخش خصوصی واگذار شده است.

رئیس سازمان دامپزشکی افزود: اما برای وظایف حاکمیتی این سازمان دست‌کم باید ۱۱ هزار نفر نیرو در اختیار داشته باشد که هم‌اکنون کمتر از نیمی از آن جذب‌شده است بدین منظور به دنبال آن هستیم تا بخشی از این کمبود از طریق خرید خدمات جبران شود.

وی توضیح داد: مجوز به‌کارگیری یک هزار و ۲۰۰ نفر نیروی انسانی در سازمان دامپزشکی گرفته‌شده است که سهم خراسان شمالی از آن ۳۲ نفر است.

 

**************************************************

برچسب ها : ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.