کد خبر : 55411
تاریخ انتشار : پنج‌شنبه 3 دسامبر 2015 - 11:28
چاپ خبر دیدگاه‌ها برای اردوغان و خانواده‌اش در تجارت نفت با داعش دست داشته‌اند/داعش سالانه ۲ میلیارد دلار از فروش نفت به دست می‌آورد بسته هستند

اردوغان و خانواده‌اش در تجارت نفت با داعش دست داشته‌اند/داعش سالانه ۲ میلیارد دلار از فروش نفت به دست می‌آورد

اردوغان و خانواده‌اش در تجارت نفت با داعش دست داشته‌اند/داعش سالانه ۲ میلیارد دلار از فروش نفت به دست می‌آورد

به گزارش اهروصال به نقل از فارس، وزارت دفاع روسیه اعلام کرد که «رجب طیب اردوغان» رئیس‌جمهور ترکیه و اعضای خانواده وی به طور مستقیم در تحویل نفت غیرقانونی از میدان نفتی متعلق به داعش در سوریه نقش دارد. «آناتولی آنتونوف» معاون وزیر دفاع روسیه در یک جلسه توجیهی در مسکو گفت: «درآمدهای فروش نفت

به گزارش اهروصال به نقل از فارس، وزارت دفاع روسیه اعلام کرد که «رجب طیب اردوغان» رئیس‌جمهور ترکیه و اعضای خانواده وی به طور مستقیم در تحویل نفت غیرقانونی از میدان نفتی متعلق به داعش در سوریه نقش دارد.

«آناتولی آنتونوف» معاون وزیر دفاع روسیه در یک جلسه توجیهی در مسکو گفت: «درآمدهای فروش نفت یکی از مهم‌ترین منابع فعالیت‌ تروریست‌ها در سوریه است. آنها سالانه حدود ۲ میلیارد دلار درمی‌آورند و این بودجه را صرف نیروگیری از شبه‌نظامیان سراسر جهان و تجهیز آنها به سلاح و تجهیزات و مهمات می‌کنند».

وی ادامه داد: «مصرف‌کننده اصلی این نفت دزدیده شده از صاحبان قانونی آن در سوریه و عراق، ترکیه است. طبق اطلاعات موجود، این تجارت غیرقانونی شامل مقام عالیرتبه این کشور یعنی اردوغان و خانواده‌اش نیز می‌شود».

آنتونوف تصریح کرد که روسیه همچنان حقایقی را درباره نقش ترکیه در ربودن نفت از همسایگانش ارائه خواهد کرد.

وی ادامه داد که جای شگفت است که هیچ کس در غرب متوجه نشده است که پسر اردوغان دارنده یکی از بزرگترین شرکت‌های انرژی است و داماد اردوغان وزیر انرژی بوده است.

انتهای پیام/

http://fna.ir/I7V693
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.