کد خبر : 55402
تاریخ انتشار : پنج‌شنبه 3 دسامبر 2015 - 11:27
چاپ خبر دیدگاه‌ها برای مسکو: فقط در یک هفته گذشته ۲۰۰۰ ستیزه‌جو از مرز ترکیه وارد سوریه شدند بسته هستند

مسکو: فقط در یک هفته گذشته ۲۰۰۰ ستیزه‌جو از مرز ترکیه وارد سوریه شدند

مسکو: فقط در یک هفته گذشته ۲۰۰۰ ستیزه‌جو از مرز ترکیه وارد سوریه شدند

به گزارش اهروصال به نقل از فارس، اطلاعات منتشر شده توسط وزارت دفاع روسیه نشان می‌دهد، تنها ظرف یک هفته گذشته بیش از ۲ هزار نفر ستیزه‌جو از مرزهای ترکیه وارد سوریه شده‌اند. بنا بر گزارش خبرگزاری «اسپوتینک»، «میخائیل میزینتسوف» رئیس مرکز ملی کنترل دفاعی روسیه در گفت‌وگو با خبرنگاران با اعلام این خبر گفت:

به گزارش اهروصال به نقل از فارس، اطلاعات منتشر شده توسط وزارت دفاع روسیه نشان می‌دهد، تنها ظرف یک هفته گذشته بیش از ۲ هزار نفر ستیزه‌جو از مرزهای ترکیه وارد سوریه شده‌اند.

بنا بر گزارش خبرگزاری «اسپوتینک»، «میخائیل میزینتسوف» رئیس مرکز ملی کنترل دفاعی روسیه در گفت‌وگو با خبرنگاران با اعلام این خبر گفت: علاوه براین تعداد شبه‌نظامی، بیش از ۱۲۰ تن مهمات و حدود ۲۵۰ خودروی زرهی از ترکیه وارد سوریه شده و در اختیار نیروهای داعش و جبهه النصره قرار گرفته است.

وی افزود: بر اساس اطلاعات موثقی که به دست ما رسیده است، چنین فعالیت‌هایی مدت‌های طولانی است که در مرز ترکیه و سوریه برقرار بوده و همچنان نیز ادامه دارد.

پیش از انتشار این خبر، «آناتولی آنتونوف» معاون وزیر دفاع روسیه در یک جلسه توجیهی در مسکو گفت: «درآمدهای فروش نفت یکی از مهم‌ترین منابع فعالیت‌ تروریست‌ها در سوریه است. آنها سالانه حدود ۲ میلیارد دلار درمی‌آورند و این بودجه را صرف نیروگیری از شبه‌نظامیان سراسر جهان و تجهیز آنها به سلاح و تجهیزات و مهمات می‌کنند».

وی ادامه داد: «مصرف‌کننده اصلی این نفت دزدیده شده از صاحبان قانونی آن در سوریه و عراق، ترکیه است. طبق اطلاعات موجود، این تجارت غیرقانونی شامل مقام عالیرتبه این کشور یعنی اردوغان و خانواده‌اش نیز می‌شود».

انتهای پیام/

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.