کد خبر : 5515
تاریخ انتشار : یکشنبه 8 فوریه 2015 - 15:30
چاپ خبر دیدگاه‌ها برای سرمربی استقلال گفت: کجای دنیا باخت به ضعیف‌ترین تیم ملی عراق می‌شود حماسه ملی برای فوتبال؟! بسته هستند

سرمربی استقلال گفت: کجای دنیا باخت به ضعیف‌ترین تیم ملی عراق می‌شود حماسه ملی برای فوتبال؟!

سرمربی استقلال گفت: کجای دنیا باخت به ضعیف‌ترین تیم ملی عراق می‌شود حماسه ملی برای فوتبال؟!

به گزارش اهروصال به نقل از فارس، امیر قلعه‌نویی در برنامه رادیویی تیتر داغ در شبکه جوان در مورد شرایط استقلال اظهار داشت: تمام بازی‌ها برای ما حکم فینال را دارد چراکه شرایط صدر جدول دشوار است و گاه تیم‌ها با یک تساوی جایشان تغییر می‌کند. در حال حاضر استقلال هم به دوران آرامش رسیده





به گزارش اهروصال به نقل از فارس، امیر قلعه‌نویی در برنامه رادیویی تیتر داغ در شبکه جوان در مورد شرایط استقلال اظهار داشت: تمام بازی‌ها برای ما حکم فینال را دارد چراکه شرایط صدر جدول دشوار است و گاه تیم‌ها با یک تساوی جایشان تغییر می‌کند. در حال حاضر استقلال هم به دوران آرامش رسیده و جا دارد از تک تک بازیکنان تشکر کنم. در نیم فصل اول یکسری مشکلات رفتاری داشتیم که همان‌ها باعث شده بود در مسائل فنی نیز تأثیرگذار اشد اما خدا را شکر این مشکلات نیز برطرف شده و جو بسیار خوبی در تیم استقلال حاکم است و جا دارد از بزرگان تیم تشکر کنم که در به وجود آمدن این جو تأثیرگذار هستند.

وی در مورد شرایط جاسم کرار و اینکه باشگاه استقلال چگونه می‌خواهد با این بازیکن رفتار کند، ادامه داد: البته به جز بازی با سایپا و کمی هم تراکتورسازی، جاسم رفتار بدی نداشت و در خدمت تیم بود. جا دارد از علیرضا فغانی که به تازگی هم برگشته بود عذرخواهی کنم چراکه او قضاوت خوبی در این دیدار داشت و نزدیک به صحنه‌ها بود. البته فغانی داور خوبی است و می‌توانست مدیریت جام ملت‌ها را در دیدار با سایپا هم داشته باشد. حق با فغانی بود اما اگر برای کارت اول کمی مکث می‌کرد تا بازیکن به آرامش برسد، دیگر نیازی به اخراج نبود.

قلعه‌نویی افزود: اما جاسم باید تغییر رفتار بدهد. دیروز هم کمیته انضباطی با حضور او تشکیل شد اما کرار بداند که هم بازیکنان و هم خودم از دست او دلخور هستیم چون این تیم برای ۳۰-۲۰ میلیون هوادار است و یک رفتار کوچک امکان دارد در سرنوشت قهرمانی تیم تأثیر بگذارد.

وی در مورد اینکه آیا نظرش در مورد کارلوس کی‌روش تغییر کرده است یا خیر، گفت: من می‌گویم هر فردی سرمربی ایران است باید به او احترام گذاشت و حمایتش کرد اما اینکه بیایید در قبال این حمایت، یکسری‌ها را بکوبید و رفتار عدالت گونه نداشته باشید این موضوع برای من مشکل است. در یک نظرسنجی در برنامه‌ همین دوستان غلام پیروانی ۹۰ درصد رأی آورد اما امروز آقای پیروانی کجاست؟ پس قبول کنید این مسائل “شو” است. اگر شاغلام هم چشم‌ آبی بود و یک سری داستان‌های دیگر داشت امروز او هم بود.

سرمربی استقلال گفت: یکسری دوستان میکروفن دارند و بلدند چه زمانی “شو” راه بیاندازند. اینها یک گروه هستند که از قبل برنامه‌ریزی می‌کنند. وقتی تیم داشت می‌رفت مصاحبه‌ها را ببینید که ما امکانات و بازی‌های دوستانه نداشتیم. در زمان جام ملت‌ها نیز یک رفتار دیگر شد. بعد هم به عراق باختیم که شد حماسه ملی و قهرمان ملی. به مقدسات عالم قسم می‌خورم و شک نکنید که همه اینها یک برنامه است و طبق برنامه‌ریزی پیش می‌رود و خدا را گواه می‌گیرم همه این کارها پلن به پلن پیش می‌رود. کجای دنیا وقتی به ضعیف ترین عراق تاریخ می‌بازیم می‌شود حماسه ملی؟ پرهزینه ترین تیم ملی هم در تاریخ همین تیم ملی بود بعد می‌گویند امکانات نداشته‌ایم.

وی ادامه داد: این حرف‌ها برای من درد است، در غیر این صورت کی‌روش مربی خوبی است و اگر او مربی بزرگ و با رزومه‌ای است چرا دیگر برای او نظرسنجی می‌گذاریم. آیا این موضوع درست است؟ من می‌گویم به مردم دروغ نگویید. از کفاشیان هم می‌خواهم ۳ چیز را به مردم بگوید. اول مبلغ قرارداد کی‌روش، دوم هزینه‌ اردوهای تیم ملی و سوم هم پاداشی که در جام ملت‌ها پرداخت شد.

قلعه‌نویی با گله از عضو کمیته فنی گفت: آقای معینی حرف‌هایی می‌زند که به همه توهین می‌شود. آقای معینی مگر در گذشته نظم و انضباط در تیم ملی نبود، مگر جوانگرایی نشد؟ مگر زمان مایلی کهن، دایی و قطبی این کارها نشد. می‌گویند بازیکنان باتعصب بودند. مگر می‌شود بازیکنی به پرچم کشورش تعصب نداشته باشد. دایی ۷۰ دقیقه با شکم پاره جلوی بحرین بازی کرد و من خودم در زمین بودم. چرا اینها را نمی‌گویید. به قرآن این حرف‌ها توهین به شعور مردم است.

وی تأکید کرد: اگر یک خارجی به نام کی‌روش را دوست دارید، دوست داشته باشید و از او حمایت هم کنید اما پا روی حق و عدالت نگذارید. من از آقای معینی می‌پرسم که چطور در زمان ما تیم ب تشکیل شد شما ندیدید؟ یا کوچک‌ترین بی انضباطی در زمان ما در تیم ملی شد یا زمان مربیانی مانند دایی و مایلی‌کهن هم همین طور. این رفتارها من را اذیت می‌کند.

سرمربی استقلال گفت: به خدا این رفتارها خنده‌دار است و حق دارید به تحقیر ایرانی و بازیچه شدن احساسات هواداران بخندید. من یک سؤال دارم؛ آقایان پولشان دیر شده بود، رفتند از چهارراه استانبول ارز آزاد خریدند دادند تا آقایان نشستند روی نیمکت. چرا همین آقایان که قلم و افکار و میکروفن‌شان ناپاک است نگفتند ما بدون قرارداد به مالزی رفتیم. کدام عرق ملی دارد؟ اینکه بند ساعت مربی پرچم ایران باشد یا اینکه یک گروه ایرانی بدون قرارداد در تیم ملی کار کنند؟ واقعا برایم جای تأسف دارد که آقای نبی یا ترابیان حقایق را نمی‌گویند تا ذهن مردم شفاف شود.

وی افزود: در رده‌بندی آسیا هم اول بودیم و اتفاقات یک ماه مانده به جام ملت‌ها باعث شد تا بدون قرارداد به این رقابت‌ها برویم. حالا بند ساعت شده ملی و ما شدیم خائن. می‌خواهم بگویم به شعور مردم توهین نکنید و واقعیت‌ها را به مردم بگویید. چرا زحمات قبلی‌ها را زیر سوال می‌برید؟ من با مایلی‌کهن رابطه خوبی ندارم اما مساوی با عراق را با ۶ گلی که به کره جنوبی زدیم قیاس کردند. امیدوارم یک بار دیگر قانون کاپیتولاسیون را در ایران راه بیاندازند چون این کارهای بعد جام ملت‌ها ما را یاد آن قانون انداخت.


ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.