کد خبر : 55121
تاریخ انتشار : چهارشنبه 2 دسامبر 2015 - 0:56
چاپ خبر دیدگاه‌ها برای تمرینات طلایی‌پوشان اصفهان از پنجشنبه آغاز می شود بسته هستند

تمرینات طلایی‌پوشان اصفهان از پنجشنبه آغاز می شود

تمرینات طلایی‌پوشان اصفهان از پنجشنبه آغاز می شود

به گزارش اهروصال به نقل از مهر، تمرینات تیم فوتبال سپاهان از صبح روز پنجشنبه و بعد از استراحت بازیکنان این تیم بار دیگر در اصفهان از سر گرفته می‌شود. سپاهان که تمرینات خود را از روز یکشنبه و بعد از دیدار مقابل گسترش‌فولاد تبریز تعطیل کرد، پنجشنبه هفته جاری، تمریناتش را در ورزشگاه فردوس

به گزارش اهروصال به نقل از مهر، تمرینات تیم فوتبال سپاهان از صبح روز پنجشنبه و بعد از استراحت بازیکنان این تیم بار دیگر در اصفهان از سر گرفته می‌شود.

سپاهان که تمرینات خود را از روز یکشنبه و بعد از دیدار مقابل گسترش‌فولاد تبریز تعطیل کرد، پنجشنبه هفته جاری، تمریناتش را در ورزشگاه فردوس اصفهان آغاز می‌کند.

قرار است نخستین جلسه تمرینی تیم سپاهان اصفهان با حضور ایگور استیماچ، سرمربی این تیم از ساعت ۹ صبح روز پنجشنبه در ورزشگاه فردوس اصفهان برگزار شود.

استیماچ، سرمربی طلایی‌پوشان اصفهان که از حدود سه هفته پیش در ایران به سر می‌برد، دوشنبه شب راهی کشور کرواسی شد تا او نیز به استراحت بپردازد.

سه بازیکن ملی‌پوش تیم سپاهان که از سوی محمد خاکپور به اردوی تیم ملی امید دعوت شده‌اند، امشب کشور را به مقصد ترکیه ترک خواهند کرد.

قرار است محمد روشندل، حسین فاضلی و محمدحسین مرادمند امشب تهران را به مقصد کشور ترکیه ترک کنند تا به اردوی تیم ملی امید اضافه شوند.

خوروش، سرپرست تیم سپاهان در گفتگو با خبرنگار مهر درباره آغاز تمرینات تیم اصفهانی گفت: تمرینات تیم سپاهان از ساعت ۹ صبح روز پنجشنبه در غیاب ملی‌پوشان و با حضور سایر بازیکنان در ورزشگاه فردوس اصفهان از سر گرفته می‌شود.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.