کد خبر : 55117
تاریخ انتشار : چهارشنبه 2 دسامبر 2015 - 0:44
چاپ خبر دیدگاه‌ها برای روسیه پیشرفته‌ترین مقر فرماندهی هوایی پرنده ویژه وقوع نبردهای هسته‌ای را در سوریه مستقر می‌کند بسته هستند

روسیه پیشرفته‌ترین مقر فرماندهی هوایی پرنده ویژه وقوع نبردهای هسته‌ای را در سوریه مستقر می‌کند

روسیه پیشرفته‌ترین مقر فرماندهی هوایی پرنده ویژه وقوع نبردهای هسته‌ای را در سوریه مستقر می‌کند

به گزارش اهروصال به نقل از  فارس،  وبگاه صهیونیستی «دبکا فایل» امروز (سه‌شنبه) از عزم روسیه در استقرار پیشرفته‌ترین مقر فرماندهی هوایی خود در سوریه خبر داد. بر اساس این گزارش، روسیه اعلام کرده است که آخرین مقر فرماندهی هوایی عظیم که تنها در هنگام وقوع بحران‌ها و جنگ‌های هسته‌ای از آن استفاده می‌کند را

به گزارش اهروصال به نقل از  فارس،  وبگاه صهیونیستی «دبکا فایل» امروز (سه‌شنبه) از عزم روسیه در استقرار پیشرفته‌ترین مقر فرماندهی هوایی خود در سوریه خبر داد.

بر اساس این گزارش، روسیه اعلام کرده است که آخرین مقر فرماندهی هوایی عظیم که تنها در هنگام وقوع بحران‌ها و جنگ‌های هسته‌ای از آن استفاده می‌کند را در سوریه مستقر کند.

این مقر فرماندهی هوایی پرنده روسیه قادر به هماهنگی با تمام عملیات هوایی، زمینی ، دریایی و موشکی منجمله جنگ هسته‌ای و البته ماهواره‌های این کشور در عرصه جهانی است.

منابع نظامی روس در این زمینه افزودند که جت «ایلوشین ۸۰ » تنها هنگامی استفاده می‌‌شود که در یک جنگ هسته‌ای زیر ساخت‌ها از بین رفته باشند یا ارتباط مخابراتی از راه ایستگاه‌های زمینی میسر نیست.

در خاتمه این مطلب آمده است که در این هواپیمای ویژه ژنرال‌های ارشد، فرماندهان و متخصصین فنی مستقر می‌شوند.

انتهای پیام/

http://fna.ir/6ZV55B
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.