کد خبر : 55104
تاریخ انتشار : چهارشنبه 2 دسامبر 2015 - 0:35
چاپ خبر دیدگاه‌ها برای میلیون‌ها زائر از ۶۰ کشور در راه کربلا بسته هستند

میلیون‌ها زائر از ۶۰ کشور در راه کربلا

میلیون‌ها زائر از ۶۰ کشور در راه کربلا

به گزارش اهروصال به نقل از  فارس، مسیر «یا حسین» نجف به کربلا کماکان مملوء از صدها هزار زائر است که در راه حرم امام حسین (علیه السلام) هستند. از بغداد نیز که یک روز با پای پیاده تا کربلا راه است، دسته‌های زائران به راه افتاده‌اند. اربعین در عراق، روز پنجشنبه است. به گزارش

به گزارش اهروصال به نقل از  فارس، مسیر «یا حسین» نجف به کربلا کماکان مملوء از صدها هزار زائر است که در راه حرم امام حسین (علیه السلام) هستند.

از بغداد نیز که یک روز با پای پیاده تا کربلا راه است، دسته‌های زائران به راه افتاده‌اند.

اربعین در عراق، روز پنجشنبه است.

به گزارش شبکه المنار، طبق گفته مقامات عراقی از ۶۰ کشور برای شرکت در مراسم اربعین به عراق مردم به سوی کربلاء سرازیر شده‌اند.

وزارت کشور عراق نیز بیش از ۳۵ هزار نیروی امنیتی را برای پوشش امنیتی این مراسم به خدمت گرفته است؛ همچنین هفت هزار هیأت خدمات‌رسانی برای ارائه غذا و ما یحتاج پزشکی و درمانی زائران مشفول به کار شده‌اند.

شبکه السومریه عراق نیز گزارش می‌دهد که میلیون‌ها زائری که به کربلا آمده‌اند و روزها پیاده روی کرده اند هیچ نشانه‌ای از گرسنگی یا تشنگی و ضعف ندارند. همچنین از امنیت کربلا کاملا مطمئن هستند.

بنا به این گزارش، راهپیمایی اربعین تجسم کامل ایثار و از خودگذشتگی و کرامت است. مشاهده کسانی که پای کوفته شده زائران را ماساژ می دهند یا می‌شویند و یا هر خدمتی که از دستشان براید دریغ نمی‌کنند در هیچ کشور دیگری مشاهده نمی‌شود.

انتهای پیام/ص

http://fna.ir/9WE2XN

برچسب ها : ، ، ، ، ، ، ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.