کد خبر : 551
تاریخ انتشار : چهارشنبه 7 ژانویه 2015 - 10:11
چاپ خبر دیدگاه‌ها برای بارش برف و کاهش دما تا ۲۰ درجه از روز چهارشنبه در اهر بسته هستند

بارش برف و کاهش دما تا ۲۰ درجه از روز چهارشنبه در اهر

بارش برف و کاهش دما تا ۲۰ درجه از روز چهارشنبه در اهر

به گزارش« اهروصال »; بر اساس اعلام سازمان هواشناسی استان ، بررسی نقشه های پیش یابی هواشناسی بیانگر ورود یک سامانه بارشی همراه با توده هوای سرد از روز چهارشنبه به غرب و نیمه شمالی کشور می باشد. انتظار می رود که علاوه بر بارش برف و باران در استانهای ساحلی دریای خزر و بارش

به گزارش« اهروصال »; بر اساس اعلام سازمان هواشناسی استان ، بررسی نقشه های پیش یابی هواشناسی بیانگر ورود یک سامانه بارشی همراه با توده هوای سرد از روز چهارشنبه به غرب و نیمه شمالی کشور می باشد.

انتظار می رود که علاوه بر بارش برف و باران در استانهای ساحلی دریای خزر و بارش برف در مناطق غرب، دامنه های زاگرس، شمال غرب، دامنه های البرز و شمال شرق از روز پنج شنبه تا شنبه سبب کاهش شدید دما در سطح کشور و اختلال تردد در جاده این مناطق می شود.

بر اساس این گزارش، هوای استان در روزهای چهارشنبه، پنجشنبه و جمعه همراه با بارش برف و باران و هوای شهرستان اهر نیز طی این سه روز صاف تا قسمتی ابری از بعد از ظهر و شب افزایش ابر و وزش باد (گاهی نسبتا شدید) و مه رقیق پیش بینی شده است.

شایان ذکر است که دمای هوا در نیمه شمالی طی روزهای پنج شنبه تا شنبه ۱۰ تا ۱۵ درجه و ۵ تا ۱۰ درجه در نیمه جنوبی کاهش می یابد که سبب افزایش شدید مصرف حامل های انرژی بویژه در نیمه شمالی و استانهای غربی کشور می شود.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.