کد خبر : 54754
تاریخ انتشار : دوشنبه 30 نوامبر 2015 - 9:26
چاپ خبر دیدگاه‌ها برای ورود سرمایه‌گذاران خارجی به کشور آفت جدید اقتصاد پساتحریم است بسته هستند

ورود سرمایه‌گذاران خارجی به کشور آفت جدید اقتصاد پساتحریم است

ورود سرمایه‌گذاران خارجی به کشور آفت جدید اقتصاد پساتحریم است

به گزارش خبرنگار اهروصال، حامد همتی در گفتگو با خبرنگاران ضمن اشاره به اینکه نقش اصناف در برنامه پنجم نادیده گرفته شد، اظهار داشت: دولت با تغییر در سیاست‌های پولی خود نه‌تنها مشکل کمبود نقدینگی را سطح کشور بر‌طرف می‌کند بلکه بخشی از مشکلات اصناف را نیز رفع خواهد شد. رئیس کمسیون برنامه‌وبودجه شورای اسلامی

به گزارش خبرنگار اهروصال، حامد همتی در گفتگو با خبرنگاران ضمن اشاره به اینکه نقش اصناف در برنامه پنجم نادیده گرفته شد، اظهار داشت: دولت با تغییر در سیاست‌های پولی خود نه‌تنها مشکل کمبود نقدینگی را سطح کشور بر‌طرف می‌کند بلکه بخشی از مشکلات اصناف را نیز رفع خواهد شد.

رئیس کمسیون برنامه‌وبودجه شورای اسلامی آذربایجان شرقی تحلیل دقیق فضای کسب‌وکار پس از تحریم را برای تولیدکنندگان و بازاریان ضروری دانست و گفت: ورود هیئت‌های تجاری به کشور بدون الزام به سرمایه‌گذاری آفت جدید اقتصاد پساتحریم ها است.

همتی افزود: در کنار سیاست پولی ابلاغی در پاییز بایستی سیاست مالی نیز توسط دولت ابلاغ و توسط بازار سرمایه اجرایی شود و همچنین رکود در بازارهای کشور نشأت‌گرفته از نبود سیاست‌های مالی است.


وی ادامه داد: قفل شدن منابع و کاهش سرعت گردش نقدینگی، اصرار دولت بر تعیین دستوری نرخ ارز، نرخ بهره و نرخ کالاهای یارانه‌ای را در این مقطع زمانی اشتباهی فاحش است.


رئیس کمسیون برنامه‌وبودجه شورای اسلامی آذربایجان شرقی در پایان از فعالان بازار و تولیدکنندگان خواست با تشکیل شرکت سرمایه‌گذاری تولیدکنندگان و توزیع‌کنندگان برای اولین بار در سطح کشور، حلقه‌های مفقوده زنجیره صادرات و کاهش بهای تمام‌شده را پوشش دهند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.