کد خبر : 54095
تاریخ انتشار : چهارشنبه 25 نوامبر 2015 - 11:52

پروژه های درحال اجرای اهر برای ۸۰ درصد جوانان بیکار شغل ایجاد می کند

پروژه های درحال اجرای اهر برای ۸۰ درصد جوانان بیکار شغل ایجاد می کند

به گزارش خبرنگار اهروصال، سید محمدعابدی در جلسه شورای اداری شهرستان اهر، اظهار داشت: طی فصل کاری سس ماهه نخست سال جاری با تخصیص بی سابقه قیر رایگان نزدیک به ۱۶۰ کوچه تنها در شهر اهر آسفالت ریزی شده و در کنار پروژه های عمرانی اغلب معابر عمومی مسیرگشایی صورت گرفته است. وی با اشاره

به گزارش خبرنگار اهروصال، سید محمدعابدی در جلسه شورای اداری شهرستان اهر، اظهار داشت: طی فصل کاری سس ماهه نخست سال جاری با تخصیص بی سابقه قیر رایگان نزدیک به ۱۶۰ کوچه تنها در شهر اهر آسفالت ریزی شده و در کنار پروژه های عمرانی اغلب معابر عمومی مسیرگشایی صورت گرفته است.

وی با اشاره به اینکه امسال بطور چشمگیر روستائیان در پروژه های عمرانی خود روستاها مشارکت عمومی داشته اند، افزود: با گذشت شش ماه از سال جاری راه ارتباطی ۱۸ روستا آسفالته و ۳۰ روستای شهرستان اهر با مشارکت اهالی روستاها زیرساخت های آسفالت ریزی آماده شده که در صورت مساعد بودن هوا عملیات آسفالت ریزی انجام می شود.

عابدی اتمام جاده اهر – تبریز را تنها خواسته های مردم منطقه و تقویت زیرساخت های سرمایه گذاری شهرستان اهر دانست، ادامه داد: با وجود اینکه سه پیمانکار با تجربه درحال احداث جاده اهر – تبریز هستند، طبق گفته های قبلی رئیس جمهور و استاندار آذربایجان شرقی بزرگراه اهر – تبریز به مرور قطعه های این جاده در سال آینده مورد بهره برداری قرار می گیرد.

فرماندار شهرستان اهر اجرای طرح ها در سند پنجگانه سند تدبیر و توسعه، اهر جزو شهرستان های برتر استان برشمرد و گفت: کارخانه کنسانتره معدن مس انجرد اهر از رشد فیزیکی ۹۶ درصدی برخوردار بوده که تاکنون بیش از ۴۵۰ میلیارد تومان سرمایه گذاری توسط بانک صادرات و بخش خصوصی و طی نه ماهه ۲۵۰ میلیارد تومان هزینه شده تا اسفندماه افتتاح و ۶۰۰ نفر از جوانان بیکار شهرستان اهر جذب کار خواهد شد.

وی بابیان اینکه کارخانه قند قانع شهرستان اهر یکی از کارخانه های بزرگ مطرح در کشور بوده و با همکاری بنیاد برکت مشکلات مالی این کارخانه رفع شده است، اضافه کرد: کارخانه قند قانع شهرستان اهر با توجه به اینکه در مراحل پایانی قرار گرفته و تا ۵ ماه آینده افتتاح و مورد بهره برداری قرار می گیرد.

رئیس شورای اداری شهرستان اهر ضمن اشاره به اینکه اشتغال جوانان تنها راه روشن تر کردن آینده جوانان تحصیلکرده و نکرده بیکار شهرستان اهر است، تصریح کرد: با راه اندازی کارخانه های معدن مس انجرد، قند قانع، آهک هیدراته و معدن مس انجرد برای ۸۰ درصد جوانان بیکار این شهرستان اشتغال ایجاد می کند.

عابدی از ایجاد بنگاه های ثروت در عرصه دامداری و کشاورزی شهرستان اهر خبر داد و گفت: اهر به پتروشیمی نیازی ندارد به دلیل اینکه با ظرفیت های دامپروری و کشاورزی این شهرستان همخوانی نداشته و تقویت روستاها در زمینه های دامداری از پتانسیل های بسیاری برخوردار است.

فرماندار شهرستان اهر در پایان با تاکید بر اینکه مردم برای صیانت از آرای خود در انتخابات تمامی حرکات مسئولان را بطور کامل رصد می کنند، خاطرنشان کرد: هریک از مسئولین ادارات اگر می خواهند در انتخابات برای تبلیغ نامزدهای مورد نظر در صورت امکانات دولتی استفاده باید استفاء خود را اعلام کنند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 2 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۲
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
اهری بیکار چهارشنبه , 25 نوامبر 2015 - 17:54

آقای فرماندار ، شما میدانید چه تعدادی جوانان اهر بیکارند.
آمار دقیق.

ا پنج‌شنبه , 26 نوامبر 2015 - 10:43

وعده سر خرمن قبلامی گفتند مرداد ماه افتتاح می شه

نظرات بسته شده است.