کد خبر : 54077
تاریخ انتشار : چهارشنبه 25 نوامبر 2015 - 11:11
چاپ خبر دیدگاه‌ها برای از نامه امام(ره) به گورباچف تا هدیه پوتین به آیت‌الله خامنه‌ای/ حال و هوای اوباما بعد از سفر پوتین به ایران!+تصاویر بسته هستند

از نامه امام(ره) به گورباچف تا هدیه پوتین به آیت‌الله خامنه‌ای/ حال و هوای اوباما بعد از سفر پوتین به ایران!+تصاویر

از نامه امام(ره) به گورباچف تا هدیه پوتین به آیت‌الله خامنه‌ای/ حال و هوای اوباما بعد از سفر پوتین به ایران!+تصاویر

به گزارش اهروصال به نقل از فارس،«ولادیمیر پوتین» رئیس‌جمهوری روسیه که روز دوشنبه برای شرکت در سومین اجلاس سران کشورهای صادر کننده گاز به تهران آمده بود فوری و پیش از برگزاری این اجلاس به دیدار حضرت آیت‌الله خامنه‌ای، رهبر معظم انقلاب اسلامی رفت و با ایشان به مدت دو ساعت گفت وگو کرد. این

به گزارش اهروصال به نقل از فارس،«ولادیمیر پوتین» رئیس‌جمهوری روسیه که روز دوشنبه برای شرکت در سومین اجلاس سران کشورهای صادر کننده گاز به تهران آمده بود فوری و پیش از برگزاری این اجلاس به دیدار حضرت آیت‌الله خامنه‌ای، رهبر معظم انقلاب اسلامی رفت و با ایشان به مدت دو ساعت گفت وگو کرد. این دیدار دو جانبه، بازتاب گسترده‌ای در رسانه‌های جهان و شبکه‌های اجتماعی داشت.

شیوه دیدار، نوع هدیه، نحوه ورود به ایران که خارج از تشریفات دپیلماتیک صورت گرفت و طرز نشستن پوتین در مقابل رهبری و سایر رؤسای جمهور از سوی کاربران ایرانی مورد توجه قرار گرفت.

* سیاست آمریکا خنثی شد

دیدار روز دوشنبه رئیس‌جمهوری روسیه با رهبر معظم انقلاب، بازتاب گسترده‌ای در رسانه‌های جهان داشت و این رسانه‌ها در گزارشات خود تأکید کردند: «پوتین برای خنثی کردن توطئه‌های آمریکا به آیت‌الله خامنه‌ای پیوست».

تصویر زیر نیز به عنوان مستقیم‌ترین تحلیل‌ از سوی کاربران شبکه‌های اجتماعی با تأکید بر سخنان مقام معظم رهبری از تصاویر پربازید اخیر شد:

*ناکامی سیاست‌های آمریکا در منطقه روی دیگر واکنش‌های اخیر صورت گرفته پس از حضور پوتین در ایران شد.

*شعار «مرگ بر آمریکا» نیز همچنان به عنوان رویکرد جمهوری اسلامی ایران از پیروزی انقلاب تا به امروز مورد تأکید قرار گرفت.

*اونی که از فرودگاه بدون هیچ تشریفات دیپلماتیکی بلافاصله به دیدار رهبری رفته، یکی از رئوس قدرت دنیاست!

*قرآن! هدیه یک رئیس جمهور غیر مسلمان…

حضور پوتین در ایران به عنوان یکی از متحدان مبارزه با تروریست‌های تکفیری داعش مورد توجه قرار گرفت؛ ایران هر روز مقتدرتر از دیروز، داعش و حامیانش نابود خواهند شد:

*از نامه امام خمینی (ره) به گورباچف تا هدیه نفیس پوتین به رهبری

دنیا را‌ می‌بینی؟ فاصله این پیام امام خمینی(ره) به میخائیل گورباچف که: جناب آقای گورباچف! باید به حقیقت رو آورد؛ مشکل اصلی کشور شما مسئله مالکیت و اقتصاد و آزادی نیست. مشکل شما عدم اعتقاد واقعی به خداست، همان مشکلی که غرب را هم به ابتذال و بن بست کشیده و یا خواهد کشید. مشکل اصلی شما مبارزه طولانی و بیهوده با خدا مبداء هستی و آفرینش است.

تا بهترین هدیه‌ای که «ولادیمیر پوتین برای رهبر عالی ایران با خود می‌آورد: قرآن نفیس.

احترام ویژه رئیس جمهور روسیه به رهبر انقلاب اسلامی ایران در فضای مجازی مورد توجه قرار گرفت و تصویر زیر به عنوان مقایسه طرز نشستن پوتین در مقابل رهبری و سایر رؤسای جمهور در بین کاربران شبکه‌های اجتماعی دست به دست شد:

آمریکایی‌ها بیش از هر چیزی، از این پیوند بین روسیه و ایران، که سبب شده است سیستم موازنه‌ قدرت قدیمی و نظم سنتی-آمریکایی در منطقه‌ی غرب آسیا (که همیشه به نفع آمریکا و متحدان منطقه‌ای او تصویر می‌شد) دچار تغییرات عظیمی شود، نگران‌اند. این موضوع در شبکه‌های اجتماعی بشیوه طنز بیان شد:

*حال و هوای اوباما بعد از سفر پوتین به ایران!

*واکنش آمریکا و انگلیس به سفر اخیر پوتین!

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.