کد خبر : 54069
تاریخ انتشار : چهارشنبه 25 نوامبر 2015 - 11:50
چاپ خبر دیدگاه‌ها برای تکرار فتنه سال ۸۸ در انتخابات هدف اصلی استکبار برای حکومت ایران است بسته هستند

تکرار فتنه سال ۸۸ در انتخابات هدف اصلی استکبار برای حکومت ایران است

تکرار فتنه سال ۸۸ در انتخابات هدف اصلی استکبار برای حکومت ایران است

به گزارش خبرنگار اهروصال، آیت الله جواد حاجی زاده در جلسه شورای اداری شهرستان اهر، اظهار داشت: خواسته و فرمایشات امام خمینی(ره) در رابطه با تشکیل ارتش بیست میلیونی، اکنون پیوستن مردم به نیروهای بسیج قریب به ۲۴ میلیون بسیجی سازماندهی شده که خوشبختانه اکثر مردم جامعه ما عضو سازمان بسیج هستند. وی با اشاره

به گزارش خبرنگار اهروصال، آیت الله جواد حاجی زاده در جلسه شورای اداری شهرستان اهر، اظهار داشت: خواسته و فرمایشات امام خمینی(ره) در رابطه با تشکیل ارتش بیست میلیونی، اکنون پیوستن مردم به نیروهای بسیج قریب به ۲۴ میلیون بسیجی سازماندهی شده که خوشبختانه اکثر مردم جامعه ما عضو سازمان بسیج هستند.

وی با اشاره به اینکه آمادگی و تجهیز بسیج و سایر آحاد مردم جامعه برای مقابله با نفوذهای دشمنان ضروری است، ادامه داد: کشورهای غربی و عربی می دانند که نمی توانند مسائل و بحران های پیش آمده را در منطقه بدون حضور جمهوری اسلامی ایران حل کنند و همین اقتدار آشکار شده حاصل اتحاد، همدلی و همزبانی با تبعیت از ولایت فقیه است.

حاجی زاده منطقه ارسباران را سرشار از طلای خالص، قطب دامداری و کشاورزی دانست و افزود: دولت و ملت برای استخراج طلا و مس بایستی با یکدیگر همکاری داشته باشند، منطقه ارسباران بویژه شهرستان اهر ظرفیت های بسیار در زمینه معادن دارد و اگر مسئولان تلاش بیشتری در جهت اشتغال جوانان نداشته باشند سرمایه عظیم جوانان از دست رفتنی خواهد بود.

امام جمعه شهرستان اهر بر لزوم تحقق اقتاصاد مقاومتی نیز تاکید کرد و گفت: با توجه به اینکه مذاکرات هسته ای تمام شده ولی هنوز آمریکایی ها برای رفع تحریم های اقتصادی بدقولی کرده اند برای بیرون رفت از این تحریم ها باید اقتصاد مقاومتی بیش از پیش توجه شود تا بخش اعظمی از مشکلات معیشتی و اقتصادی مردم حل و فصل کنیم.

وی بابیان اینکه ایران از جمله کشورهایی است که مردم بصورت آزادانه در امر انتخابات حضور و مشارکت های حداکثری دارند، بیان داشت: کشورهای اروپایی ادعای دمکراسی دارند ولی با مقایسه مشارکت های مردم خیلی ضعیف بوده و اگر همین انتخابات به نوعی عامل وحدت است کم کاری و بی توجهی در این زمینه موجب تفرقه و تخریب نشود.

حاجی زاده خطاب به نامزدهای احتمالی انتخابات مجلس شورای اسلامی، گفت: نامزدها از وعده های توخالی و قول هایی که توان اجرایی کردن آن را ندارند خودداری کنند، با وجود اینکه تمامی دشمنان نظام و انقلاب در صدد ایجاد تفرقه به کمین انتخابات های ما چشم دوخته اند نباید به هرنحوی بهانه دست دشمن دهیم و این حضور حداکثری در انتخابات امنیت کشور را در منطقه دوچندان می کند.

امام جمعه شهرستان اهر در پایان با تاکید بر اینکه انتخاب فرد اصلح و مجلس و نماینده قوی کارایی فراوانی در اجرایی کردن خواسته های مردم دارد، خاطرنشان کرد: فتنه های دشمنان همانطور که در سال ۸۸ اتفاق افتاد و اکنون پیامدهای ناخوشایندی نیز دارد نباید در انتخابات های جاری تکرار شود، بطوری که هدف استکبار متزلزل کردن حکومت ایران است.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.