کد خبر : 53897
تاریخ انتشار : دوشنبه 23 نوامبر 2015 - 19:59
چاپ خبر دیدگاه‌ها برای جایگزینی ارزش ها با ضد ارزش ها هدف دشمن در جنگ نرم است بسته هستند

جایگزینی ارزش ها با ضد ارزش ها هدف دشمن در جنگ نرم است

جایگزینی ارزش ها با ضد ارزش ها هدف دشمن در جنگ نرم است

به گزارش اهروصال به نقل از مهر، غلام عسگر کریمیان فرمانده لشکر عاشورا بعد از ظهر دوشنبه در مراسم گرامیداشت یادواره شهدای دانشجو و مدافعان حرم شهرستان مرند که دردانشگاه آزاد این شهرستان برگزارشد، با گرامیداشت یاد وخاطره شهدا اظهار داشت:اکنون نظام جمهوری اسلامی ایران درمیدان جنگ نرم با دشمنان انقلاب اسلامی است. وی در

به گزارش اهروصال به نقل از مهر، غلام عسگر کریمیان فرمانده لشکر عاشورا بعد از ظهر دوشنبه در مراسم گرامیداشت یادواره شهدای دانشجو و مدافعان حرم شهرستان مرند که دردانشگاه آزاد این شهرستان برگزارشد، با گرامیداشت یاد وخاطره شهدا اظهار داشت:اکنون نظام جمهوری اسلامی ایران درمیدان جنگ نرم با دشمنان انقلاب اسلامی است.

وی در ادامه افزود: انقلاب اسلامی ایران با رهبری های حضرت امام خمینی (ره) پایه های خود را از سال ۴۲ بنیان گذاشت در حالی که استکبار به حمایت از رژیم شاهنشاهی می پرداخت تا انقلاب را به شکست وا دارد ولی انقلاب به رهبری امام (ره) و وحدت مردم به پیروزی رسید.

کریمیان به تلاش های استکبار برای شکست انقلاب اشاره کرد و گفت: اولین برنامه دشمن بعداز پیروزی انقلاب اسلامی، ایجاد فتنه قوم گرایی و تجزیه مانند قائله خلق مسلمان در آذربایجان و ایجاد آشوب دردیگراستان ها بود تا ازحرکت انقلاب جلوگیری کند.

فرمانده سپاه عاشورا اظهار داشت: دومین برنامه دشمن ایجاد انحراف در انقلاب و مبانی آن توسط گروهک های منافق و منحرف بود تا به ایجاد تشکیک در شعارهای انقلاب بین مردم بپردازند در حالی که شعار مردم نه شرقی و نه غربی جمهوری اسلامی بود و این توطئه دشمن نیز با هوشیاری امام (ره) ومردم با شکست روبرو شد.

وی به تحمیل هشت سال جنگ صدام علیه انقلاب اسلامی توسط استکبار با حمایت های مستقیم وغیر مستقیم اشاره و تصریح کرد: دشمن وقتی نتوانست از صدور انقلاب به خارج از کشور توسط عومل خود فروخته داخلی موفقیتی بدست آورد، به تشویق صدام برای حمله به نظام اسلامی ایران پرداخت که با حضور اقشار مختلف بخصوص  دانشجویان دشمن دراین نقشه نیز شکست خورد.

کریمیان گفت: بعداز جنگ دشمن به جنگ نرم روی آورد که مقام معظم ولایت حضرت آیت الله امام خامنه ای در دهه ۷۰ به این امر اشاره فرمودند اما متاسفانه مسئولان توجه چندانی نکردند.

فرمانده سپاه عاشورا تصریح کرد: دشمن دیگر با جنگ به مقابله با نظام ما نمی پردازد بلکه تاکتیک و روش خود را تغییر داده تا به اهداف خود که همان تغییر جای ارزش ها با غیر ارزش هاست، برسد که باید به فرامین مقام عظمای ولایت گوش دهیم زیرا اگر در راستای منویات ایشان اگر حرکت کنیم باز دشمن از ما و جوانان ما شکست خواهد خورد.

وی به فتنه سال ۸۸ نیز اشاره کرد و اظهار داشت: در فتنه سال ۸۸ با شجاعت رهبری و بصیرت مردم نقشه های دشمن مبنی بر جدایی مردم از نظام نقش بر آب شد چرا که دشمن می خواست مردم را نسبت به مسئولین نظام وخدمتگذاران خود بدبین کند.

کریمیان در پایان سخنان خود گفت: ما به امر ولایت آماده هستیم درصورت هرگونه تعدی به ایران عزیز دست آنهایی را که به کشور چشم طمع دوخته اند، قطع کنیم.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.