کد خبر : 53858
تاریخ انتشار : دوشنبه 23 نوامبر 2015 - 12:10
چاپ خبر دیدگاه‌ها برای دشمن به دنبال نفوذ فرهنگی است/ ضرورت تداوم توسعه دفاعی کشور بسته هستند

دشمن به دنبال نفوذ فرهنگی است/ ضرورت تداوم توسعه دفاعی کشور

دشمن به دنبال نفوذ فرهنگی است/ ضرورت تداوم توسعه دفاعی کشور

به گزارش خبرنگار اهروصال، عبدالحسین ایمانی در جمع بازنشستگان نیروهای مسلح ضمن تبریک هفته گرامیداشت بسیج اظهار داشت: بسیج شجره طیبه‌ای است که با خون هزاران شهید آبیاری شده و هرروز ریشه‌دارتر و باعظمت‌تر می‌شود. وی با اشاره به اینکه آمادگی‌های دفاعی کشور هرروز باید بهتر شود، افزود: خطر همیشه در کمین بوده و نباید

به گزارش خبرنگار اهروصال، عبدالحسین ایمانی در جمع بازنشستگان نیروهای مسلح ضمن تبریک هفته گرامیداشت بسیج اظهار داشت: بسیج شجره طیبه‌ای است که با خون هزاران شهید آبیاری شده و هرروز ریشه‌دارتر و باعظمت‌تر می‌شود.

وی با اشاره به اینکه آمادگی‌های دفاعی کشور هرروز باید بهتر شود، افزود: خطر همیشه در کمین بوده و نباید هیچ‌گاه در خواب غفلت بود و از تهدیدات پیش رو غافل شد چون نیرنگ‌های و توطئه‌ها همواره ادامه داشته و اندکی غفلت پشیمانی به دنبال می‌آورد.

ایمانی بابیان اینکه مردم عزیز کشورمان هیچ‌گاه فداکاری‌های رزمندگان هشت سال دفاع مقدس را فراموش نخواهد کرد، گفت: ما همیشه شکرگزار دلاوری‌ها و رشادت‌های دلیرمردان جبهه‌های هشت سال دفاع مقدس که باجان فشانی های خود نگذاشتند حتی یک وجب از خاک ایران عزیزمان به دست نااهلان و نامردمان بیفتد، هستیم.

 فرمانده سپاه ناحیه اهر با اشاره به تهدیدات فرهنگی دشمن اظهار داشت: دشمن هرروز از یک سعی در ورود و نفوذ دارد، روزی از طریق جنگ سخت که هشت سال به طول انجامید و اکنون از طریق جنگ نرم که جنگی خطرناک‌تر و لازمه آمادگی و آماده‌سازی بیشتر است.

وی دنیازدگی را از آفت‌های امروز جامعه برشمرد و گفت: مقام معظم رهبری فرمودند: «انقلابی شدن سخت است ولی انقلابی ماندن سخت‌تر است»، همانطوریکه امروز هم می‌توانیم ببینیم که خیلی‌ها انقلاب کردند ولی همه نتوانستند انقلابی بمانند و خود را به دنیا و عمال استکبار فروختند که جای بسی تأسف و تامل دارد.

ایمانی شبهه افکنی دشمنان در برخی مسائل را گوشزد کرده و خاطرنشان ساخت: دشمنان با ایجاد صدها و هزاران سایت ضد دین اسلام و انقلاب اسلامی سخت در تلاش هستند تا پایه‌ها و اصول دین و ارزش‌های انقلاب را مورد هدف قرار دهند تا بدین‌وسیله بتوانند به اهداف شوم خود دست یابند ولی به حول و قوه الهی در پایان شکست سختی خواهد خورد و از میان خواهد رفت.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.