کد خبر : 53646
تاریخ انتشار : یکشنبه 22 نوامبر 2015 - 16:13
چاپ خبر دیدگاه‌ها برای دیگر امکان کاهش نرخ ارز نیست/ پیش بینی افزایش نرخ ارز دربودجه ۹۵ کل کشور بسته هستند

دیگر امکان کاهش نرخ ارز نیست/ پیش بینی افزایش نرخ ارز دربودجه ۹۵ کل کشور

دیگر امکان کاهش نرخ ارز نیست/ پیش بینی افزایش نرخ ارز دربودجه ۹۵ کل کشور

به گزارش واحد ارتباطات رسانه‌ای دفتر ارتباطات مردمی این نماینده مجلس ، ارسلان فتحی پور در جمع خبرنگاران افزود: دعوت از مسئولان اقتصادی کشور ازجمله وزیر اقتصاد و رئیس‌کل بانک مرکزی برای بررسی چرایی رشد نرخ ارز و برنامه‌های آنان برای کنترل بازار در دستور کار کمیسیون اقتصادی مجلس قرار دارد. وی بابیان اینکه عرضه

به گزارش واحد ارتباطات رسانه‌ای دفتر ارتباطات مردمی این نماینده مجلس ، ارسلان فتحی پور در جمع خبرنگاران افزود: دعوت از مسئولان اقتصادی کشور ازجمله وزیر اقتصاد و رئیس‌کل بانک مرکزی برای بررسی چرایی رشد نرخ ارز و برنامه‌های آنان برای کنترل بازار در دستور کار کمیسیون اقتصادی مجلس قرار دارد.

وی بابیان اینکه عرضه بیشتر ارز در بازار می‌تواند تا حدودی به کاهش نرخ آن کمک کند،گفت: در حال حاضر رشد نرخ ارز ناشی از برهم خوردن تعادل عرضه و تقاضا است.

رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی،یادآور شد: با توجه به تعیین نرخ ارز از سوی بازار باید سازوکاری برای ثبات نرخ‌ها از سوی دولت در نظر گرفته شود.

نماینده مردم کلیبر،خدا آفرین و بخش هوراند در مجلس شورای اسلامی، با تأکید بااینکه دولت باید سیاستی مشخص در رابطه با ثیات اقتصادی درنظربگیرد،افزود:رشد چندین باره نرخ ارز در بازار پیامدهای منفی بسیاری برای اقتصاد به همراه خواهد داشت.

این نماینده مردم درمجلس نهم،با اشاره به پیش بینی افزایش نرخ ارز دربودجه ۹۵ کل کشور، تصریح کرد: با توجه به این افزایش دولت باید در جهت ثبات نرخ ارز تلاش کند.

وی با تاکید براینکه با رشد نرخ ارز خبری از ارزانی کالاها نیست،تصریح کرد: با افزایش نرخ ارز که حاصل افزایش تقاضا و برهم خوردن تعادل در این بین است اگر دولت اقدام به ثبات نرخ ها در بازار کند جای تشکر دارد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.