کد خبر : 53605
تاریخ انتشار : یکشنبه 22 نوامبر 2015 - 10:18
چاپ خبر دیدگاه‌ها برای بسیج امنیت پایدار کشور را بیمه کرده است بسته هستند

بسیج امنیت پایدار کشور را بیمه کرده است

بسیج امنیت پایدار کشور را بیمه کرده است

به گزارش خبرنگار اهروصال، سید محمد عابدی در صبحگاه مشترک نیروی های نظامی و انتظامی به مناسبت هفته بسیج در اهر، اظهار داشت: نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران برگرفته از قرآن کریم بوده و بعد از پیروی انقلاب اسلامی نه‌‌تنها در عرصه‌های نظامی بلکه در تمامی زمینه‌ها پیشرفت چشمگیری داشته است. وی با اشاره به

به گزارش خبرنگار اهروصال، سید محمد عابدی در صبحگاه مشترک نیروی های نظامی و انتظامی به مناسبت هفته بسیج در اهر، اظهار داشت: نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران برگرفته از قرآن کریم بوده و بعد از پیروی انقلاب اسلامی نه‌‌تنها در عرصه‌های نظامی بلکه در تمامی زمینه‌ها پیشرفت چشمگیری داشته است.

وی با اشاره به اینکه ثمرات و تأثیرهای انقلاب اسلامی ایران با رویکرد بیداری اسلامی در جای‌جای دنیا گسترده شده است، افزود: از بدو انقلاب توطئه‌ها و دسیسه‌های دشمنان و استکبار علیه ملت ایران آغاز شده، چرا که دشمنان به‌‌ویژه آمریکایی‌ها چشم دیدن رشد و توسعه کشورمان را ندارند.

عابدی تشکیل و تولد بسیج توسط امام خمینی(ره) را به‌عنوان یک شجره طیبه یادآور شد و ادامه داد: تولد بسیج موجب سرافرازی نظام مقدس ایران بوده و در تمامی عرصه‌ها از دستاوردهای کشور و حفظ آرمان‌های امام راحل به‌خوبی دفاع کرده است.

فرماندار شهرستان اهر حضور بسیج را در زمینه‌های علم، ولایت‌مداری و دین‌داری، اقتصادی و سیاسی عامل اقتدار کشور برشمرد و بیان کرد: بسیج، فقط نیرویی نیست که خمپاره و سلاح دست بگیرد، بلکه بسیج به‌‌عنوان نیروی انقلابی و فرهنگی مطرح بوده و اکنون با ورود به عرصه‌های علمی و فنّاوری بخشی از نیازهای ایران را برطرف کرده است.

وی با بیان اینکه شهدای بسیجی در دوران دفاع مقدس با گذشتن از جان و مال خود به اوج بندگی دست‌ یافته‌اند، اضافه کرد: وجود بسیجیان دلاور با رشادت و فداکاری امنیت پایدار کشور و شهر‌ها را تا قرن‌ها بیمه کرده‌اند و فناوری‌های روزافزون امروز توسط دانشمندان و مهندسان بسیجی تحقق پیداکرده است.

عابدی در ادامه سخنان خود به تولید سلاح‌های پیشرفته و توان موشکی نیز اشاره کرد و گفت: دشمنان اکنون از پیشرفت‌های نظامی ایران هراسان بوده و از طرفی ساخت سلاح‌های موشکی را برای خود یک تهدید تلقی می‌کنند.

فرماندار شهرستان اهر ضمن سلام و درود به‌ تمامی بسیجیانی که جان خود را در عرصه‌های مختلف در راه وطن فدا کردند خاطرنشان کرد: بسیج‌‌ همان لشگر مخلص خداست، اگر ما مردم، مرد و زن و مسئولان از آرمان‌های بسیج صیانت و حمایت نکنیم نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران یقیناً آسیب خواهد دید.

انتهای پیام/*

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.