کد خبر : 53141
تاریخ انتشار : چهارشنبه 18 نوامبر 2015 - 23:12

تفکر بسیجی اصلی‌ترین عامل مقابله با توطئه های استکبار جهانی است

تفکر بسیجی اصلی‌ترین عامل مقابله با توطئه های استکبار جهانی است

به گزارش خبرنگار اهروصال، سرهنگ پاسدار عبدالحسین ایمانی ظهر چهارشنبه در نشست خبری خود با خبرنگاران به مناسبت آغاز هفته بسیج اظهار داشت: با توجه به اینکه دشمنان نظام به‌خصوص آمریکایی‌ها درصدد نفوذ به کشور هستند، اقتدار بسیج در طی سالیان گذشته برای همگان آشکارشده و استفاده از توانایی‌های بسیجیان و ترویج تفکر بسیجی مهم‌ترین

به گزارش خبرنگار اهروصال، سرهنگ پاسدار عبدالحسین ایمانی ظهر چهارشنبه در نشست خبری خود با خبرنگاران به مناسبت آغاز هفته بسیج اظهار داشت: با توجه به اینکه دشمنان نظام به‌خصوص آمریکایی‌ها درصدد نفوذ به کشور هستند، اقتدار بسیج در طی سالیان گذشته برای همگان آشکارشده و استفاده از توانایی‌های بسیجیان و ترویج تفکر بسیجی مهم‌ترین عامل بستن راه نفوذ خواهد بود.

وی در ادامه بیان داشت: بسیج نماد وحدت و اقتدار جمهوری اسلامی ایران است که در طول سال‌های گذشته از انقلاب اسلامی و دوران دفاع مقدس موفقیت‌های بسیاری را برای کشور کسب کرده و تفکر بسیجی اصلی‌ترین عامل مقابله با دسیسه‌های دشمنان و استکبار است.

فرمانده سپاه ناحیه اهر به اجرای بیش از یک‌صد برنامه فرهنگی، هنری و ورزشی به مناسبت هفته بسیج در شهرستان اهر اشاره کرد، اظهار داشت: دیدار با ۷۰ خانواده شهدا و ایثارگران، اعزام تیم های پزشکی بسیجیان به مناطق محروم شهرستان اهر، همایش کوه‌پیمایی حلقه‌های صالحین و ویزیت رایگان در بیمارستان اهر توسط بسیجیان ناحیه مقاومت بخشی از این برنامه ها خواهد بود.

وی اجتماع عظیم بسیجیان در گلزار شهدا، نشست بصیرتی با محوریت اقتصاد مقاومتی، افتتاح ساختمان‌های جدید پایگاه مقاومت بسیج در مساجد، یادواره‌های شهدای روستا و شهری و غبارروبی مزار شهدا را از دیگر برنامه‌های تدوین‌شده هفته بسیج در این شهرستان برشمرد.

ایمانی با اشاره به اینکه بسیج متعلق به‌تمام آحاد جامعه است، افزود: پاسداری از خون شهدا از مؤلفه‌های نظام جمهوری اسلامی ایران بوده و همین بسیجیان بودند که با سنین کم برای حفظ دستاوردهای انقلاب از جان و مال خود گذشتند تا امروز ما در آرامش زندگی کنیم.

وی عدم توجه کافی به بسیجیان پیشکسوت را نوعی ضعف در جامعه امروزی عنوان کرد و گفت: رزمندگان و یادگاران هشت سال دفاع مقدس الگوهای جامعه امروز ما هستند که همیشه و در همه حال باید موردتوجه مردم، بسیجیان جوان و مسئولان قرار بگیرند تا روحیه بسیجی همواره در جامعه تداوم یابد.

فرمانده سپاه ناحیه اهر در پایان با اشاره به وقایع اخیر منطقه و اروپا خاطرنشان کرد: تروریست‌های صادراتی اروپا و غرب این روزها کارکرد معکوس یافته و سناریوهای طراحی‌شده علیه مسلمانان را بر سرخودشان اجرا می‌کنند که این امر نشانگر اشتباهات غرب در تعامل و یا در مقابله با اسلام و مسلمانان حکایت دارد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 2 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۲
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
عبدالحسین ایمانی پنج‌شنبه , 19 نوامبر 2015 - 15:28

بسیار عالی است با سپاس از شما

اهری شنبه , 21 نوامبر 2015 - 2:40

بسیج چشمه جوشان ولایت پذیریست که بدی ها را کنار زده وبه راه خود ادامه می دهد

نظرات بسته شده است.