کد خبر : 5260
تاریخ انتشار : شنبه 7 فوریه 2015 - 18:47
چاپ خبر دیدگاه‌ها برای اصلاح‌طلبان بدانند سیاست «کی‌بود کی بود من نبودم» نخ‌نما شده است/ علیخانی در مجلس هشتم از امضاکنندگان تقدیر از رحیمی بود بسته هستند

اصلاح‌طلبان بدانند سیاست «کی‌بود کی بود من نبودم» نخ‌نما شده است/ علیخانی در مجلس هشتم از امضاکنندگان تقدیر از رحیمی بود

اصلاح‌طلبان بدانند سیاست «کی‌بود کی بود من نبودم» نخ‌نما شده است/ علیخانی در مجلس هشتم از امضاکنندگان تقدیر از رحیمی بود

به گزارش اهروصال، محمدصالح جوکار نماینده مردم یزد در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با فارس، به انتقاد قدرت‌الله علیخانی معاون پارلمانی هاشمی رفسنجانی از احمد توکلی درباره مفاسد مهدی هاشمی اشاره کرد و اظهار داشت: باید به این پرونده نیز همچون دیگر پرونده‌ها رسیدگی شود تا هیچ متخلفی در کشور احساس امنیت نکند. وی





به گزارش اهروصال، محمدصالح جوکار نماینده مردم یزد در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با فارس، به انتقاد قدرت‌الله علیخانی معاون پارلمانی هاشمی رفسنجانی از احمد توکلی درباره مفاسد مهدی هاشمی اشاره کرد و اظهار داشت: باید به این پرونده نیز همچون دیگر پرونده‌ها رسیدگی شود تا هیچ متخلفی در کشور احساس امنیت نکند.

وی یادآور شد: دوستان اصلاح‌طلب نیز خودشان به خوبی واقف هستند که در ماجرای پرونده آقای رحیمی اولین کسانی که این موضوع را مورد بررسی قرار دادند اصولگرایان بودند. پس بنابراین بهتر است دست از سیاست «کی بود کی بود،‌من نبودم»‌ بردارند چرا که این سیاسیت، سیاستی نخ‌نما است.

عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس شورای اسلامی تأکید کرد: اگر در درون جریان اصلاح‌طلبی فسادی صورت بگیرد آنان قطعاً به هیچ وجه آن جرم را بر عهده نخواهند گرفت چرا که چرخش،‌ تاکتیک نهادینه شده آنها محسوب می‌شود.

جوکار ادامه داد: آقای علیخانی و جمعی از اصلاح‌طلبان در مجلس هشتم پای نامه تقدیر از احمدی‌نژاد به دلیل انتصاب رحیمی به معاون اولی را امضا کرده‌اند امروز تذکر داده که جوسازی‌ها نمی‌تواند موجب بروز تخلف دولت قبل را بپوشاند!

وی تصریح کرد: آقای علیخانی و جمعی از اصلاح‌طلبان به عنوان ناظر و نماینده مردم به مجلس راه یافته بودند پس وظیفه نظارت آنان کجا رفته بود که امروز طلب‌کار هم شده‌اند؟

به گزارش فارس، قدرت‌الله علیخانی معاون پارلمانی رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام امروز در گفت‌وگو با روزنامه آرمان از نطق اخیر احمد توکلی در مورد پرونده مهدی هاشمی گفته بود که از سخنان توکلی تعجب کردم؛ آقای توکلی امروز به کسی نسبت‌های ناروا داده است که امکان دفاع از خود را ندارد و این به مثابه تحت‌الشعاع قرار دادن دیگران تلقی می‌شود و اخلاقا و شرعا درست نیست.

وی ضمن اشاره به تخلفات رحیمی عنوان کرده است: جوسازی‌ها نمی‌تواند فسادهای دولت قبل را بپوشاند.

این اظهارات علیخانی در حالی است که احمد توکلی یکی از نمایندگان اصولگرایی است که از ابتدا پیگیر پرونده رحیمی بوده و به عنوان یکی از چند نماینده مجلس اسناد پرونده وی را تکمیل و فساد اقتصادی رحیمی را رو کرده است.

از طرف دیگر، قدرت الله علیخانی که امروز علیه احمد توکلی مصاحبه کرده، سال ۱۳۸۸ که محمدرضا رحیمی به عنوان معاون اول منصوب شد به همراه گروه دیگری از نمایندگان، از جمله تعدادی از نمایندگان اصلاح‌طلب مجلس هشتم، طی نامه‌ای خطاب به احمدی‌نژاد از انتصاب رحیمی به عنوان معاون اول تقدیر کرد.

انتهای پیام/

 

source


ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.