کد خبر : 5254
تاریخ انتشار : شنبه 7 فوریه 2015 - 18:46
چاپ خبر دیدگاه‌ها برای ابلاغ تسلیت مجمع تشخیص مصلحت به ملت اردن بسته هستند

ابلاغ تسلیت مجمع تشخیص مصلحت به ملت اردن

ابلاغ تسلیت مجمع تشخیص مصلحت به ملت اردن

به گزارش اهروصال به نقل از  فارس،‌ محسن رضایی دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام عصر امروز (شنبه) در دیدار با سفیر اردن در ایران بر لزوم مبارزه کشورهای مسلمان با داعش تاکید کرد. محسن رضایی در این دیدار با اشاره به این نکته که شکنجه و قتل دردناک خلبان اردنی، احساسات مسلمانان و مردم دنیا





به گزارش اهروصال به نقل از  فارس،‌ محسن رضایی دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام عصر امروز (شنبه) در دیدار با سفیر اردن در ایران بر لزوم مبارزه کشورهای مسلمان با داعش تاکید کرد.

محسن رضایی در این دیدار با اشاره به این نکته که شکنجه و قتل دردناک خلبان اردنی، احساسات مسلمانان و مردم دنیا را علیه گروه تروریستی داعش بر انگیخته است، گفت: به نمایندگی از ریاست و اعضای مجمع تشخیص مصلحت نظام و از طرف نظام جمهوری اسلامی ایران، این واقعه تاسف برانگیز را به ملت مسلمان اردن و خانواده این سرباز فداکار مسلمان، تسلیت می گویم.

دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: داعش تصور می کرد با نمایش کشته شدن فجیع یک خلبان، می تواند در دل مبارزان رعب و وحشت ایجاد کند در حالی که این اتفاق قلب‌های مسلمانان را به درد آورد و اراده مسلمین را برای از بین بردن این گروه تکفیری دوچندان کرد.

وی افزود: اعتقاد ما بر این است که آتش برافروخته شده در این رخداد دردآور، دامان داعش را خواهد گرفت و بزودی شاهد شکست آنان خواهیم بود.

رضایی با تاکید بر اینکه از میان بردن فتنه داعش در منطقه، به وسیله قوای نظامی کشورهای مسلمان، امکان پذیر است ، گفت: نیازی به دخالت نیروهای بیگانه در سرزمین های اسلامی نمی‌بینیم.

در این دیدار عبدالله سلیمان عبدالله ابورمان، سفیر اردن ضمن قدردانی از عواطف ملت ایران و تشکر از بیانیه وزارت امور خارجه در محکومیت این جنایت داعش، گفت: ابزار همدردی جنابعالی و مردم ایران، نزدیکی قلوب و دیدگاه‌های دو ملت را سبب خواهد شد و با یاری خداوند، ملت‌های منطقه، در جنگ نظامی و فرهنگی علیه تفکر تکفیری موفق خواهند شد.​​

انتهای پیام/

 

source


ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.