کد خبر : 5245
تاریخ انتشار : شنبه 7 فوریه 2015 - 18:42
چاپ خبر دیدگاه‌ها برای جشنواره فیلم فجر بعد از ۳۳ سال به پختگی و تجربه رسیده است بسته هستند

جشنواره فیلم فجر بعد از ۳۳ سال به پختگی و تجربه رسیده است

جشنواره فیلم فجر بعد از ۳۳ سال به پختگی و تجربه رسیده است

به گزارش اهروصال به نقل از  تسنیم، حجت الله ایوبی شامگاه شنبه ۱۸ بهمن به پردیس سینمایی ملت رفت و با دست اندرکاران این سینما درباره استقبال مردمی و نحوه ارائه خدمات به تماشاگران فیلم‌های سینمایی نمایش داده شده در سی و سومین جشنواره فیلم فجر در این سینما گفت‌و‌گو کرد. وی در ادامه عنوان





به گزارش اهروصال به نقل از  تسنیم، حجت الله ایوبی شامگاه شنبه ۱۸ بهمن به پردیس سینمایی ملت رفت و با دست اندرکاران این سینما درباره استقبال مردمی و نحوه ارائه خدمات به تماشاگران فیلم‌های سینمایی نمایش داده شده در سی و سومین جشنواره فیلم فجر در این سینما گفت‌و‌گو کرد.

وی در ادامه عنوان کرد: جشنواره فیلم فجر مهم‌ترین رویداد فرهنگی و هنری در ایام دهه فجر است که امسال ۳۳ سالگی خود را پشت سرگذاشته است.

وی اضافه کرد: امروز به خوبی می‌توان دریافت جشنواره فیلم فجر جوانی را پشت سرگذاشته و به پختگی و تجربه رسیده است.

رییس سازمان سینمایی اظهار کرد: در سال‌های گذشته تنها به چند فیلم خاص توجه می‌شد، اما در جشنواره امسال شاهد رضایت مردم از بیشتر فیلم‌ها هستیم.

ایوبی با بیان اینکه در جشنواره سی‌وسوم با تعداد فیلم‌های خوب زیاد روبرو هستیم، گفت: امسال در بهار سینمای ایران توان و ظرفیت جوانان فیلمساز را شاهد بودیم که در نگاه نو خوش درخشیدند.

رییس سازمان سینمایی در پاسخ به سوالی درباره تمهیدات سازمان سینمایی برای حمایت از فیلمسازان جوان گفت: یکی از مهم‌ترین اتفاقاتی که در جشنواره سی و سوم افتاد این بود که فیلم اولی‌ها خوش درخشیدند.

وی افزود: البته این فیلمسازان تنها نامشان فیلم اولی است اما کارشان بسیار فرا‌تر است.

ایوبی به سرمایه گذاری بر جوانان فعال در عرصه سینما اشاره کرد و توضیح داد: حضور پرثمر و پررنگ جوانان در جشنواره فیلم فجر امسال، ناشی از تلاش و خروجی سال گذشته سینمای ایران است.

رییس سازمان سینمایی به بخش هنر وتجربه و حضور پررنگ جوانان در جشنواره اشاره و تصریح کرد: با توجه به آنچه که امسال شاهد آن بودیم، در سال آینده برنامه ویژه‌ای برای فیلمسازان جوان داشت.

ایوبی همچنین درباره انتخاب سیمرغ به عنوان جایزه این رقابت سینمایی گفت: انتخاب سیمرغ به عنوان جایزه جشنواره فیلم فجر، کاری حساب شده است که از ادبیات ایران سرچشمه می‌گیرد. سیمرغ یعنی بازگشت به کشور خویش و خویشتن خویش.

وی همچنین از همه کسانی که دربرگزاری باشکوه جشنواره سی و سوم فجر همکاری کردند تشکر کرد و گفت: به همه کسانی که برای این جشنواره و دیده شدن تلاش‌های جوانان تلاش و کوشش کردند، خسته نباشید می‌گویم.

ایوبی علاوه بر بازدید از سالن‌های نمایش مردمی در پردیس ملت، از نمایشگاه برزویه در گالری ملت هم بازدید کرد.در این بازدید ایوبی را مدیرسینمای ملت همراهی می‌کردند.

انتهای پیام/

 

source


ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.