کد خبر : 5239
تاریخ انتشار : شنبه 7 فوریه 2015 - 18:40
چاپ خبر دیدگاه‌ها برای میانگین تولید گوشت طیور در ایران افزایش یافت بسته هستند

میانگین تولید گوشت طیور در ایران افزایش یافت

میانگین تولید گوشت طیور در ایران افزایش یافت

به گزارش اهروصال به نقل از  تسنیم، حسن رکنی امروز در مراسم افتتاح گروه تولیدی ساوانا اظهار داشت: میانگین تولید سرانه گوشت طیور به ۲۵ کیلوگرم رسیده، این در حالی بوده که در دنیا این سرانه حدود ۱۲ کیلوگرم است. وی افزود: تولیدکنندگان باید به سمت پیشرفت سوق یابند و بیش از نیاز کشور تولید





به گزارش اهروصال به نقل از  تسنیم، حسن رکنی امروز در مراسم افتتاح گروه تولیدی ساوانا اظهار داشت: میانگین تولید سرانه گوشت طیور به ۲۵ کیلوگرم رسیده، این در حالی بوده که در دنیا این سرانه حدود ۱۲ کیلوگرم است.

وی افزود: تولیدکنندگان باید به سمت پیشرفت سوق یابند و بیش از نیاز کشور تولید کنند تا بتوانیم در بازارهای جهانی حضور موثر داشته باشیم.

رکنی گفت: در نیمه نخست سال گذشته، ۵۰ هزار تن واردات گوشت مرغ داشتیم، خوشبختانه توانستیم در نیمه دوم سال گذشته نه تنها نیاز کشور بلکه ۴۰ هزار تن صادر کنیم، امروزه از مرز ۵۵ هزار تن عبور کردیم.

وی افزود: باید به سمت موازنه مثبت صادرات پیش برویم و برای بهبود در شرایط غذایی به دنبال شکل دهی زنجیره‌های تولید در کشور هستیم.

افزایش ۴۰ درصدی تولید مرغ در مازندران

ربیع فلاح، استاندار  مازندران نیز گفت: بر اساس آمارهای موجود، تولید گوشت مرغ مازندران امسال در مقایسه با سال گذشته ۴۰ درصد افزایش یافت اما برای در اختیار گرفتن هر چه بیشتر بازار کشورهای دیگر به برنامه‌ریزی بیشتر و کارشناسی شده نیازمندیم.

وی افزود: یکی از شاخصه‌هایی که باید بیش از همیشه مورد توجه تولید کنندگان مرغ مازندران قرار گیرد، توجه به ذائقه مردم کشورهای دیگر بوده که می‌تواند سبب فروش هر چه بیشتر تولیدات و محصولات شود.

استاندار مازندران با تاکید بر تولید محصولات صادرات محور، گفت: یکی از برنامه‌های جدی مازندران، حمایت همه جانبه و گسترده از تولید کنندگان بخش‌های گوناگون و ایجاد زمینه مناسب برای صادرات کالاهای تولیدی است.

فرماندار گلوگاه  نیز گفت:  در ایام دهه فجر امسال، ۳۰ پروژه با اعتبار ۳۰۰ میلیارد تومان بهره برداری شده است.

عیسی قاسمی طوسی افزود: افتتاح  شرکت بسته بندی، شرکت تولید غلات حجیم شده، تولید جعبه‌های پلاستیکی، تولید فرآورده های بتنی و صنایع فلزی ماهان از جمله پروژه‌های افتتاحی دهه فجر هستند.

انتهای پیام/ج

source


ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.