کد خبر : 52198
تاریخ انتشار : پنج‌شنبه 12 نوامبر 2015 - 14:12
چاپ خبر دیدگاه‌ها برای مسئولان هوراند علاقمند به مداخله درانتخابات از سمت خود استعفاءدهند بسته هستند

مسئولان هوراند علاقمند به مداخله درانتخابات از سمت خود استعفاءدهند

مسئولان هوراند علاقمند به مداخله درانتخابات از سمت خود استعفاءدهند

به گزارش خبرنگار اهروصال از هوراند، ابراهیم فریادخواه در جلسه شورای اداری شهرستان هوراند بابیان اینکه تمامی مدارس هوراند شعب اخذ رای در انتخابات خواهد بود، گفت: نباید امکانات دولتی برای افراد خاص استفاده شود و دخالت مسئولان در این خصوص جرم بوده و اگر برخی علاقه مداخله و یا تبلیغ نامزدهای انتخاباتی را دارند

به گزارش خبرنگار اهروصال از هوراند، ابراهیم فریادخواه در جلسه شورای اداری شهرستان هوراند بابیان اینکه تمامی مدارس هوراند شعب اخذ رای در انتخابات خواهد بود، گفت: نباید امکانات دولتی برای افراد خاص استفاده شود و دخالت مسئولان در این خصوص جرم بوده و اگر برخی علاقه مداخله و یا تبلیغ نامزدهای انتخاباتی را دارند از مسئولیت خود استعفا دهند.

وی در ادامه خاطر نشان شد: برگزاری انتخاباتی سالم و بدون حاشیه از اولویت های دولت و ملت در جهت زمینه سازی حضور حداکثری مردم در انتخابات مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری است.

فرماندار هوراند از مسئولان و مدیران ادارات این شهرستان خواست تا از بکارگیری هرگونه امکانات ادارات دولتی و غیردولتی برای تبلیغ نامزدهای خاص خودداری کنند و افزود: مردم زمانی در انتخابات مشارکت نمی کنند که مجریان امانتدار نباشند ولی اکنون تبعیت همه مسئولان از قوانین موجب مشارکت صد درصدی مردم می شود.

وی شرکت برخی از مسئولان ادارات و دانشگاه ها را در مجلس تبلیغاتی نامزدهای انتخابات را خلاف قوانین دانست و تصریح کرد: حضور هر یک از مردم در پای صندق های رای گیری همانند تیری بر چشم دشمنان ایران است و برای بسترسازی این حضور نباید امکانات دولتی برای افراد خاص استفاده شود.

فریادخواه با اشاره به اینکه تمامی ادارات شهرستان به فکر سیستم های گرمایشی خود باشند چرا که در فصل سرما تعطیلی ادارات به بهانه سرمای هوا غیرقابل توجیه است، اضافه کرد: اداراه صنعت و معدن نسبت به تجهیز نانوایی ها به سوخت جایگزین اقدام کنند و در صورت قطعی گاز مردم نیازمند تامین نان خواهند بود.

وی همچنین علت نیمه تمام ماندن راه روستای کورن را ناتوانی پیمانکار عنوان کرد و گفت: نزدیک به دو سال است که راه ارتباطی روستای کورن به دلیل ناتوانی و کم توجهی پیمانکار نیمه کاره رها شده و در هنگام بارش برف روستائیان را با مشکل مواجه می کند.

فرماندار شهرستان هوراند از افزایش ۲۵ درصدی تصادفات رانندگی در محورهای مواصلاتی این شهرستان نیز خبر داد و گفت: علت افزایش تصادفات رانندگی وجود ۳۰ نقطه صعب العبور، پیچ خطرناک و حادثه خیز عواملی است که حوادث رانندگی رخ می دهد.

فریادخواه در پایان بابیان اینکه سه روستای شهرستان هوراند هم زمان با دهه فجر از نعمت گاز طبیعی بهره مند می شوند، اظهار داشت: از اداره راه و شهرسازی نیز انتظار می رود نسبت به تامین ماشین آلات برف روبی جهت خدمات رسانی در فصل زمستان اقدام کند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.