کد خبر : 52114
تاریخ انتشار : چهارشنبه 11 نوامبر 2015 - 13:09
چاپ خبر دیدگاه‌ها برای عده‌ای در خارج از کشور در تجمعات اعتراضی قصد برهم زدن آرامش مردم آذربایجان را داشتند بسته هستند

عده‌ای در خارج از کشور در تجمعات اعتراضی قصد برهم زدن آرامش مردم آذربایجان را داشتند

عده‌ای در خارج از کشور در تجمعات اعتراضی قصد برهم زدن آرامش مردم آذربایجان را داشتند

به گزارش اهروصال به تقل از تسنیم، سردار حسین اشتری در گفت‌وگو با خبرنگاران با اشاره به اینکه سراسر کشور از نظر امنیتی در شرایط بسیار خوبی قرار دارد، اظهار داشت: مرزها و داخل کشور ما در مقایسه با کشورهای همسایه در ثبات کامل و امنیت پایدار قرار دارد. وی افزود: با هماهنگی خوبی که

به گزارش اهروصال به تقل از تسنیم، سردار حسین اشتری در گفت‌وگو با خبرنگاران با اشاره به اینکه سراسر کشور از نظر امنیتی در شرایط بسیار خوبی قرار دارد، اظهار داشت: مرزها و داخل کشور ما در مقایسه با کشورهای همسایه در ثبات کامل و امنیت پایدار قرار دارد.

وی افزود: با هماهنگی خوبی که نیروی انتظامی با سپاه و ارتش تمام مرزها از امنیت کافی برخوردار است که با کمک مالی دولت به نیروهای نظامی و انتظامی نیز اقدام به انسداد کامل فیزیکی و افزایش تجهیزات الکترونیکی مرزهای خود خواهیم کرد.

فرمانده نیروی انتظامی، با تاکید بر اینکه هیچ حرکت ضد انقلابی در مرزها بدون پاسخ باقی نمانده است، تصریح کرد: امنیت داخلی و مرزی کشور نسبت به سال گذشته افزایش یافته است.

چشم امیدی به سازمان‌های بین المللی برای مبارزه با مواد مخدر نداریم

سردار اشتری در ادامه با اشاره به برگزاری اجلاس ۵ جانبه ایران با روسیه، پاکستان، افغانستان و تاجیکستان در زمینه مقابله با ورود و توزیع مواد مخدر در این کشورها، گفت: در تفاهم نامه‌ای که بین این ۵ کشور به امضا رسید، مقرر شد با همکاری یکدیگر عملیات‌های مشترک و همزمانی برای جلوگیری از ورود مواد مخدر به کشورها برگزار شود.

وی با اشاره به عملیات مشترک دریایی برگزار شده برای مقابله با قاچاق مواد مخدر بین این کشورها، خاطر نشان کرد: هیچ یک از کشورها چشم امیدی به سازمان‌های بین المللی برای مبارزه با مواد مخدر ندارند و تلاش می کنیم تا همکاری ۵ کشور در این زمینه جدی‌تر شود.

نرخ جرائم رانندگی فعلا افزایش نمی یابد

فرمانده نیروی انتظامی، در ادامه به مصوبه افزایش نرخ جرائم رانندگی اشاره کرد و اظهار داشت: نرخ جرائم معمولاً هر سه سال یک‌بار طبق مصوبه دولت، با افزایش تورم تغییر می‌کند که به نفع خود مردم است که فعلا تصمیمی برای افزایش آن اتخاذ نشده است.

سردار اشتری افزود: هرقدر در این زمینه سخت گیری شود، منجر به کهش تصادفات و سلامتی مردم خواهد شد که با ارتقاء فرهنگ ترافیکی مردم، در ۷ ماهه امسال شاهد کاهش تصادفات و جرائم رانندگی نسبت به سال گذشته بوده‌ایم.

مردم با بصیرت آذربایجان، صف خود را از دشمنان نظام جدا کردند

وی با اشاره به توهین صورت گرفته به مردم آذربایجان، ضمن محکوم کردن این اتفاق، گفت: رئیس سازمان صداوسیما و دیگر مرتبط  با محکوم کردن این ماجرا، در این زمینه صراحتاً موضع‌گیری کردند و برخورد لازم با عوامل آن صورت گرفت.

فرمانده نیروی انتظامی، با بیان اینکه مردم استان‌های آذری نشین با تجمعات خود، نظر و اعتراض خود را اعلام کردند، تصریح کرد: مردم همکاری خوبی با نیروی انتظامی انجام دادند و عده‌ای نیز که درصدد سوء استفاده از عواطف آنها بودند، صف خود را جدا کرده و با آرامش این ماجرا را به پایان بردند.

سردار اشتری، مردم آذربایجان را متدین‌ترین و متشخص‌ترین مردم کشور عنوان کرد و گفت: مردم با همکاری تنگاتنگ، اجازه سوء استفاده برخی عناصر از تجمعات مردم را ندادند.

وی خاطر نشان کرد: عده معدودی نیز که برای برهم زدن آرامش این تجمعات تلاش می‌کردند، از خارج هدایت می‌شدند که مردم با بصیرت آذربایجان صف خود را از این افراد جدا کردند و باید همین روند را در پیش گیرند تا مانع تلاش‌های دشمنان در برهم زدن شرایط جامعه باشند.

آذربایجان شرقی از امن ترین استان‌های کشور است

فرمانده نیروی انتظامی، در پایان، هدف از سفر خود به آذربایجان شرقی را بازرسی و نظارت از فرماندهی انتظامی استان عنوان کرد و اظهار داشت:  این سفرهای دوره‌ای به استان‌ها به صورت مرتب انجام می‌شود که سفر به این استان با تجمعات اخیر مصادف شد.

سردار اشتری، افزود: اقدامات خوبی در این استان در زمینه کاهش ۶ درصدی جرائم و افزایش ۴۰ درصدی کشفیات و کاهش تلفات جاده‌ای صورت گرفته است.

وی با اشاره به اینکه استان آذربایجان شرقی یکی از امن‌ترین استان‌های کشور است، ادامه داد: به دلیل مشارکت مردم، همکاری مسئولان و جدیت نیروهای نظامی و انتظامی این امنیت پایدار در استان برقرار شده است.

انتهای پیام/

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.